Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Tobi's Staff ansøgning


Tobi

Recommended Posts

Ingame navn: Tobi

SteamID:  STEAM_0:1:41798127

 

IRL Navn: Tobias B.

Alder: 18 | 19/2-1998

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Ja det har jeg. I forhold til Garrys Mod har jeg været Administrator på et stort Perp community med navn Perpheads. Så har jeg også været Mod og Administrator på forskellige servere i Werewolfgamings communities. På alle servere har jeg stået for at tage administrator sager fra spillere, planlægning af møder, events, problemhåndtering og andet.

Perpheads er en server som til dagligt kører med 75/75 konstant. Det er dog en international serious rp server, men mange ting har de til fælles med Stavox regelsæt.

Werewolf er et større community med 7 forskellige servere hvoraf jeg har været højere staff på 2 af dem.

 Werewolf er ikke så seriøst som andre, men har popularitet pga. spillertallet.

 

Jeg har på forhånd allerede været General Administration på Stavox. Grunden til at jeg sagde op hos Stavox vil komme i bunden af min ansøgning.

Jeg har også selv haft mine egne communities i forhold til Minecraft og Unturned. Både servere som jeg selv har hostet, dedikerede servere og servere fra leverandøre. Dem har jeg lukket, da jeg ikke længere har haft interesse for Minecraft og Unturned generelt.

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

Til dagligt er jeg ved at tage en uddannelse som IT-Supporter. Jeg bliver færdig og er udlært i starten af 2017. Til dagligt arbejder jeg med kundeservice, netværk, hardware, software, servere, virus og meget mere. Generelt bare problemer der kan opstå inden for it. På nuværende øjeblik forbereder jeg mig til min sidste del af uddannelsen som er min svendeprøve.

Jeg er en stille og rolig imødekommende person der kan lide og lytte, og få forståelse for hvad andre siger. Jeg er en introvert person som venter med at åbne munden før jeg har tænkt over hvad jeg skal sige. Jeg kan godt lide at samarbejde i grupper, men jeg kan også godt arbejde selvstændigt. Jeg går meget op i kvalitet frem for kvantitet. Det er meget vigtigt for mig at der bliver leveret en ordentlig og acceptabel opførsel og service til alle brugere. Det vil sige at jeg går meget op i at mine opgaver bliver gjort ordenligt og gennemtænkt.

 

Personligt sætter jeg pris på en arbejdsdag med forskellige typer opgaver og problemer.

Områder jeg ligger stor fokus på:

  • Fejlfinding
  • Problemforståelse
  • Kundeservice
  • Loyalitet
  • Samarbejde

På Stavox har jeg også lavet et par videoer. Jeg uploadede mest sjove videoer eller advarsels videoer på forskellige situationer jeg har oplevet. Advarsels videoer kan fx være folk der vælger at lyve mig direkte op i hovedet. Jeg går ikke så meget op i at lægge videoer ud, medmindre de skal bruges til ban/unban requests, staff klager eller andet. Men nogle gange kan der dog komme et par af sjove episoder på Stavox.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

I skal være mig fordi jeg er en erfarende person i forhold til kundeservice og administration på forskellige spilcommunity. Jeg har arbejdet som staff generelt både selvstændig med mine egne servere og med andres i samlet 5 år ca.

Jeg har indforståelse i opgaver hvor flere spillere er indblandet i. Jeg er en neutral administrator der lytter til hvad der er sket i situationer fra flere personer. Jeg dømmer ud fra hvad jeg forklaret af begge personer, og hvis jeg har generelt beviser på sagen. Jeg bruger den tid det tager på at løse forskellige opgaver, da jeg ligger stor vægt i at arbejdet skal gøres på den rigtige måde. Jeg har ikke brug for at skynde mig igennem opgaver osv. Hellere gøre jobbet helt, end at gøre det halvt.

Når jeg arbejder med sager med flere spillere involveret så er det vigtigt at skabe sig et overblik over situationen. Det vigtigt for mig at have forståelse og respekt for begge personernes holdninger omkring hvad det er sket. Jeg går meget op loyalitet når det gælder cases. Det er vigtigt for mig at begge parter i sagen taler sandt omkring handlingen, således at vi kan enes omkring hvad der skete. Hvis begge parter er enige omkring hvad der er sket, så tager casen heller ikke så lang tid. Lige så snart der er uenighed omkring handlingen kan det skyldes løgn, tvivl og misbedømmelse. Det er også derfor jeg brugte meget af min tid som tidligere staff i spectater mode…

 

Jeg søger ind igen fordi jeg ved jeg har alt hvad der skal til på holdet. Support er en af de ting jeg brænder for, og jeg laver det hver eneste dag til dagligt. Jeg nyder at være i kontakt med andre og gøre det jeg kan for at hjælpe dem ud af deres problemstillinger. Jeg kender mange af de nuværende staff medlemmer fra førhen og derfor føler jeg at jeg godt kan passe ind på det nuværende staff hold.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har administreret med ULX inde på Perpheads. Der brugte jeg ULX systemet meget. Det er dog ved at være et stykke tid siden jeg har administreret med ULX, så det ville være rart og få en opsummering af ULX kommandoerne. Med tidligere erfaring fra Stavox har jeg også styr på de nuværende ULX commands i systemet. Jeg ved så ikke om der efterfølgende er kommet nogle nye siden sidst.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: 

 

Jeg snakker dansk og skriver dansk flydende da det er mit modersprog.

 

Jeg snakker og skriver også rigtig godt engelsk, hvis det skulle være nødvendigt.

Personligt så fortrækker jeg at bruge min mikrofon, frem for at skrive. Problemer kan løses hurtigere, mere fleksibelt og mere fornuftigt. Det er vigtigt for mig at kunne arbejde professionelt når jeg får cases.

Jeg tror generelt bare ikke jeg kunne undvære min mikrofon, hvis man tænker på roleplay, ts3 og cases.

Formulere mig skriftligt. Jeg kan godt lide og skrive meget og jeg føler også jeg kommer ind på mange forskellige ting når jeg skriver. Jeg syntes selv jeg har et godt tilstrækkeligt ordforråd. Jeg kan godt lide og udtrykke mig og fordybe mig når jeg skriver. Det kan til tider også ende med at jeg ikke kan stoppe med at skrive og bare fortsætter. Jeg føler næsten altid jeg bare kan blive ved med at finde på nye ting at tilføje til min tekst.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg er ca. hjemme hver dag mellem 14-16. Hvis ikke jeg står til rådighed inde på serveren, så kan jeg sagtens være på teamspeak hvis et problem skulle opstå. Til hverdag smutter jeg normalt i seng mellem 22 og 23:30. Det er meget forskelligt. Hvis stemningen og nødvendigheden er der, plejer jeg at blive en time eller to længere oppe.

Fredag og i weekenden kan jeg godt være længere tid på en til hverdag. Jeg kan godt finde på at sidde længe oppe hvis humøret er det, og selvfølgelig hvis nødvendigheden er der. Der er dage i weekenden hvor det godt kan trække noget længere ud. Søndag er nok den eneste dag, hvor jeg højest sandsynligt smutter lidt tidligere i seng end de andre dage.

 

 

Hvorfor sagde jeg op sidst som General Administrator?

 

Som sagt så sagde jeg op. Jeg blev ikke fyret eller noget andet. Grunden til at jeg sagde op sidst var generelt og overordnet bare pga. stres, forskellige problemstillinger og fordi jeg var gået lidt død i cases. Perioden jeg sagde op var lige efter sommerferien 2016. Som de fleste af os ved, så var det en meget travl periode for mange pga. ny server, folk der skulle på ferie og antallet af cases steg. For mig kunne det bare ikke fungere i længden.

Der var mange dage i sommerferien hvor jeg blev hæs pga. jeg havde snakket for meget. Jeg siger ikke jeg har taget mange cases eller noget. Jeg hentyder bare til at det har været for meget for mig i længden.

Hvis jeg kommer ind igen på holdet, så er der flere ting jeg personligt skal arbejde med for at ting som for eksempel tidligere ikke sker igen og generel praksis.

  • Jeg skal ikke snakke så meget, eller i hvert fald fokusere og tænke mere over det.
  • Jeg skal blive bedre til at kontakte andre staffs og snakke med dem omkring min problemstilling.
  • Jeg skal blive bedre til at lade vær med at sætte for store krav til mig selv og andres forventninger om mit arbejde.

Jeg ansøger igen fordi jeg har fået gejsten tilbage for Stavox. Jeg savner både og være en del af fællesskabet og mange af de personer som jeg har skabt bånd til siden jeg startede i maj 2016.

Jeg savner det ansvar jeg havde tidligere hen og at holde øje med ballademagerne.

 

Den ting jeg savner og tænker mest tilbage på, er de mange gode stunder jeg haft på Stavox.

 

Er der mere i/du vil vide omkring mig eller andet, så spørg endelig løs…

 

Beklager den lange tekst, men det gik sku også galt denne gang.

Mvh Tobi

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

 

- Bedste cs spille EVER 

- Idiot

- Har det flotteste hår

39 minutes ago, Tobi said:

Den ting jeg savner og tænker mest tilbage på, er de mange gode stunder jeg haft på Stavox.

Tror vidst der er stave fejl her. Der skal vidst stå "Den ting jeg savner og tænker mest tilbage på, er Mads og Greenberg, og så de andre..."

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP :D

- Du har altid været venlig og flink.

- Jeg kunne godt høre til sidst, at du var begyndt at blive noget stresset. Du var blevet mere sur, og dit humør var ikke altid i top. Dog håber jeg det er blevet bedere nu.

- God ansøgning

- Moden, og var en god del af staff teamet førhen.

 

//Casper

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.