Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning Nurzhan


Nurzhan

Recommended Posts

Ingame navn: Nurzhan
SteamID: 
STEAM_0:0:54322411
IRL fornavn:  Mads
Alder:  18

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været staff 2 gange på Stavox. 1 gang var før Dynato tog over igen der var jeg moderator i 2 måneder på  serveren og det mistede jeg da Dynato tog over og vil have nogen nye admins  som jeg forstår. :D og så var jeg det i 1 halv dag fordi de skulle bruge noget hjælp og der var ikke så mange staff den gang det blev fjernet fordi admin kom ind igen og jeg skulle lave en staff ansøgning . :D jeg har også været junior admin på en css server i 3 måneder. :D

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig fordi at jeg tager DarkRP meget særiøst og jeg kan godt holde til at blive svindet til.  og fordi at jeg godt kan banne mine venner hvis de bryder reglerne på server  I skal vælge mig fordi at jeg syntes selv jeg snakker pænt,  den kan selvfølgelig smutte nogen gange men holder mig meget pænt på de gode ord :D og jeg undskylder de gange den smutter

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ikke 100% men kan meget i det jeg jeg har hjulpet de nye med det :D

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: jeg er ikke helt så god skriftligt som mundtligt bruger næsten altid min mic ingame og på ts det er mest de gange hvor der er nogen der larmer eller bare lige er inde og kigge jeg ikke siger noget

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg har tid hverdag efter kl 16 og til klokken 18 og så efter 19:30 til 02 om natten er meget på serveren især om aften. men kan selvfølgelig komme på fra kl 10:00 om morgen hvis jeg ikke er i skole eller noget. og i weekenden er jeg på fra jeg står op der er alt for 10 til 14 så til jeg går i seng omkring fra  24 til 05 om natten det går an på hvornår jeg stod op den dag :D 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg indrømmer at jeg har trollede meget før hen men jeg har valgt at jeg vil tage det seriøst fra nu af og jeg syntes at i skal give mig en chance og læg mærke til de sidste dage at jeg ikke bare har trollede  og jeg håber på at  jeg ser jer dejlige mennesker ingame

 

Hav en god dag allesammen :D

 

hilsen

//Nurzhan

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, TNT JEG ER DK said:

+REP 

er god til spilet 

er sød 

kan finde ud af RP

Mange tak :D

6 hours ago, Mic-Spammeren.DK said:

Hmmm jeg har jo haft problem med dig ingame hvor du var ret agrasiv men siger Neutralt Rep pga jeg også gjorde en fejl.

ja vi har haft nogen problemer desværre men har ændret mig på det sidste fordi jeg vil tage stavox seriøst :D

 

2 hours ago, Kaninoz said:

-REP

  • Synes du er umoden, og troller ret tit.
  • Kort ansøgning.
  • Ellers er du meget flink.

Held og lykke. :D 

Har ikke rigtigt set dig ingame og sadge også i min ansøgning at jeg har trollede men det vil jeg skifte og har ikke gjort det på det sidste men mange tak for din mening

 

1 hour ago, Vanja Klaus said:

+REP

  • Rigtig moden
  • Virkelig sjov at spille med.
  • Lang ansøging
  • Kan reglerne

Mange tak :D

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutes ago, bassek said:

Har ikke rigtigt set dig ingame og sadge også i min ansøgning at jeg har trollede men det vil jeg skifte og har ikke gjort det på det sidste men mange tak for din mening

Jeg er Simon Knudsen, og jeg har mødt dig flere gange hvor du har trollet.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Kaninoz said:

Jeg er Simon Knudsen, og jeg har mødt dig flere gange hvor du har trollet.

jeg har også skrevet at jeg har trollede før hen men her på det sidste har jeg taget det seriøst og kan ikke huske dig sry mate :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

- Neutral :|

 

- Der er et eller andet ved dig, jeg aldrig har kunne lide.

- Ellers fin nok ansøgning, måske tilføj en smule mere hvis du kan.

- Du er vidst ret så aktiv, men jeg syntes det er lidt on & off. Nogle gange ser jeg dig meget, nogle andre gange er du bare helt væk.

 

//Casper

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

- Neutral :|

 

- Der er et eller andet ved dig, jeg aldrig har kunne lide.

- Ellers fin nok ansøgning, måske tilføj en smule mere hvis du kan.

- Du er vidst ret så aktiv, men jeg syntes det er lidt on & off. Nogle gange ser jeg dig meget, nogle andre gange er du bare helt væk.

 

//Casper

ja har haft en periode med andre spil som jeg lige har fået og på grund af min pc ikke kunne trække det så fik jeg en ny og så ville jeg gerne spille de spil jeg havde købt :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.