Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Wolfie's staff ansøgning


Wolfie

Recommended Posts

Ingame navn: Wolfie
SteamID: STEAM_0:0:53087299
IRL Navn: Daniel Mørch Søndergaard
Alder: 16
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: fordi jeg kan godt lide at hjælpe andre folk og jeg ved meget om ULX så jeg ved alt om at være admin og moderator
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: ja jeg har været superadmin
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: ja det kan jeg
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: jeg har meget erfaring om ULX admin menu og ved hvon man bruger den
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: ja som jeg skrev tidligere
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: superadmin i er år 
Eventuelt lidt info omkring dig selv: jamen jeg elsker at spille gmod og elsker at hjælpe andre når de har problemer og snakke med forskellige folk 


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: jeg ville tage fat i ham og de ofre han har dræbt for at høre deres historie og der efter hans historie og så hvis han har mass rdm'et ville jeg tage straffen derfra

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: jeg vil nok bede ham om at stoppe og give ham en straf som ville variere på hvor mange han har dræbt

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: får dem på lige fod igen og giver dem en straf hvis det er ooc hvis der er i tale besked villejeg nok give dem en warn og få dem til at snakke pænt igen så alle har det godt på servern

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: jeg ville tage en snak med ham om det er det værd at ddose servern for 5 min og så få en meget højere straf hvis ikke permban for at ddose den

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: ændre det og banner ham i 1 time fordi jeg vil ikke se på racisme på nogen måde alle skal kunne have det sjovt på servern

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: stopper ham og giver ham en straf og får ham til at komponsere det han har smadret af dyre ting
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.