Hop til indhold
Stavox

[Afvist] UNBAN!


CryTox

Recommended Posts

Steam id: STEAM_0:1:41567077

 

så prøver vi lige igen.... du skriver jeg er respektløs over for dig, jeg vil ELSKE at du skriver til mig hvor jeg er respektløs og som jeg skrev før fik jeg ikke flere chancer da det var første gang det skete :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:41567077

Grund: Nu har du disrespectet mig flere gange, jeg har også givet dig mange changer vi ses om 4 dage

Navn: CryTox

AdminID: STEAM_0:1:54581852 - NoName.exe [junioradmin]

Unban: 27-10-16 01:17

Banned: 23-10-16 01:17

Link til kommentar
Del på andre sites

Quote

Jeg syntes på ingen måde at det er denne måde du skal lave en unban request syntes du virker lidt oprevet hvilket jeg kan forstå og også lidt sur.

Jeg tror lige du skal vente til imorgen med at skrive din unban request så vi begge er "cooled" lidt af.

Det tror jeg vil give bedre resultater fra begge af vores sider.

 

//NoName

@Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, CryTox said:

du er den værste admin man kan finde på jorden, forstår ikke hvordan du blev det. Du vælger at banne mig i 4 dage fordi jeg er respektløs over for dig eller noget i den dur, jeg ved ikke om du er blevet tabt som barn. Du skriver at jeg har fået flere chancer, men det har jeg jo ikke? det er var første gang jeg snakkede grimt til dig eller andre på serveren. Farvel Hr. NoName fortsæt god dag!

 

Jeg tror at denne pm forklarer det meste.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.