Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning fra Gilborg


Gilborg

Recommended Posts

Ingame navn: Gilborg
SteamID: STEAM_0:1:24686337
IRL Navn: Marc
Alder: 15
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: I skal vælge mig som moderator, begrund af jeg har meget erfaring med admin. Generelt har jeg erfaring med admin fra gamle css tider. Hvor jeg var admin på mange servere. Jeg har også flere gange været admin på Exookreez og andre DarkRp server. Jeg er klar til at hjælpe folk som har brug for hjælp. Både til rp regler eller problemer, men også til foreksempel errors. Jeg er også en meget venlig person, som tager admin sager i stille og rolig tone.


Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Jaa jeg har, som sagt styr på næsten alle kommandoerne.. Men kan altid opfriskes.


Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Jeg er født i Danmark og snakker flydende dansk! (Bor på sjælland)


Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg er mere moden i min alder, jeg har et stort ordforråd. Jeg gør mit hurtigere end de andre. ;)


Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Jaaa, som sagt i css, gmod, minecraft, og csgo. 


Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:

Jeg var en af de bedste admins, som de havde. De fleste ville i kontakt med mig i en admin sag. Begrund af jeg for det meste tog den rigtige beslutning. Var også utrolig venlig. Har massere af effaring med venlighed.


Eventuelt lidt info omkring dig selv: Spiller computer cirka 5 timer om dagen dagligt. Der dog perioder hvor jeg ikke spiller i nogle dage. :3 


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg tager fat i ham, spørger først hvorfor i alverden han vælger og self-supplie når han ved han ikke må. Han svarer "Det vidste jeg ikke" Jeg spørger ham så, om hvorfor han så ikke har valgt at læse reglerne, før han begynder og spille på serveren. Derefter ville jeg høre en forklaring på hvorfor han rdm'er en masse. Derefter ville jeg nok give ham en straf på 2 eller 3 dage, hvis han havde en utrolig mærkelig forklaring, men som gav mening. Ville han måske kun få banned i 1 dag. Kommer an på forklaringen.

 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: 
Jeg vil sige til ham at det han har gang i, er ulovligt og må ikke udnyttes på serveren. Da du bruger på en måde en oneway door. Derefter vil jeg tage fat i de personer som døde af personen. Return deres våben. Så tager jeg fat i Hans Peter og fortæller ham reglen, derefter vil jeg jaile ham i 120 sec. Fortæller ham at det ville være en god ide, at læse reglerne godt og grundigt.

 

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:
Jeg ville starte med at høre den ene persons synsvinkel om hvordan det skete. Derefter vil jeg tage fat i den anden person og høre, hvordan han fortæller historien. Derefter ville jeg give dem en warning, for groft sprog. Da jeg ikke rigtig kan vælge og stole på en af historierne. Da jeg ikke selv var der i situationen og det er ord mod ord. 

 

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: 
Jeg vælger og sige til personen, at han overhovedet ikke skal vælge og true mig/serveren med ddos. Jeg ville prøve og skaffe hans steamID og derefter noget yderligere infomation om ham. Derefter ville jeg tage fat i en af de andre admins høre hvad de mener. Mit eget valg: banned i en uge eller perm. da der ikke skal jokes om sådan nogle sager. 

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:
Ber ham om at skifte det tilbage, eller han bliver demoted. Hvis han vælger og ikke at høre efter ville jeg nok kick ham, for ikke at lytte til admin.

 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: 
Forklarer ham at han ikke må raide personer for så kort tid. Hvis jeg så yderligere ser ham gøre det igen. Ville jeg tage fat i ham fortælle ham det igen og, derefter jaile ham. 

 

Med venlig hilsen Gilborg/Marc

Jimboe ansøgning.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutral rep PT, grundet:

  • Jeg har ikke set nok på serveren, kun 2-3 gange.
  • Jeg har været i en admin case, hvor der skulle havde været nogle flere admin plugins med dig.
  • Du afbryder mig når jeg beder om at snakke færdig i Admin case. (CasperDK)

Det er ikke noget jeg bringer op. Men jeg tror bare ikke du ville egne til jobbet. Det er min mening, og desværre min oplevelse om dig KUN PT. Jeg har trodsalt kun mødt dig 2-3 gange, som jeg siger. Men pt er det et neutralt rep, hvis spørgsmål ang mit svar med min admin case, kan jeg kontaktes på steam, eller på hjemmesiden.

 

-fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.