Hop til indhold
Stavox

[Solved] buserne


Andreas transport

Recommended Posts

jeg har tænkt på dette i noget tid men har ikke skrevet det på forum.

en det kunne være fedt nu hvor man kan skrive !billetpris og så prisen, så at man kunne skrive !tekst og så fx,Byen-Industri-Mesa-Vilaerne-Movia bus.

og så går den sådan at den skifter fx. efter 1 min byen til industritil mesa til vilaerne til movia bus og så forfra.

og så !bus og så fx 1 eller 2 eller 3.

 

 

Til sidst så en bus mere sigwolf's harmonikabus som der også er i den pack til den bus der er på nu.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Andreas transport said:

jeg har tænkt på dette i noget tid men har ikke skrevet det på forum.

en det kunne være fedt nu hvor man kan skrive !billetpris og så prisen, så at man kunne skrive !tekst og så fx,Byen-Industri-Mesa-Vilaerne-Movia bus.

og så går den sådan at den skifter fx. efter 1 min byen til industritil mesa til vilaerne til movia bus og så forfra.

og så !bus og så fx 1 eller 2 eller 3.

 

 

Til sidst så en bus mere sigwolf's harmonikabus som der også er i den pack til den bus der er på nu.

1. Der er jo allerede en command til !billetpris

2. Hvordan skal den vide hvor du kører hen? Og hvis det bare er en timer som kører mellem 1 min,  er man hele tiden tvunget til at holde planen, og hvis ikke viser den bare noget helt forkert?

3. Den der harmonika bus der, jeg tror virkelig det ville skabe mange stuck problemer, dog kan den ikke spawne inde i cardealeren, da den er alt for lang.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 21/10/2016 at 23:38, Andreas transport said:

jeg har tænkt på dette i noget tid men har ikke skrevet det på forum.

en det kunne være fedt nu hvor man kan skrive !billetpris og så prisen, så at man kunne skrive !tekst og så fx,Byen-Industri-Mesa-Vilaerne-Movia bus.

og så går den sådan at den skifter fx. efter 1 min byen til industritil mesa til vilaerne til movia bus og så forfra.

og så !bus og så fx 1 eller 2 eller 3.

 

 

Til sidst så en bus mere sigwolf's harmonikabus som der også er i den pack til den bus der er på nu.

+REP

 

Synes dette er en super fed i det med !tekst for at ændre led teksten ude foran så man kan skrive hvor man køre hen!

 

SUPER FED IDE!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan allerede bestemme pris selv.

 

Du kan ikke ændre teksten fordi vi ikke gider have folk skal skrive dumme ting på skærmen.

 

Harmonika bussen komme ikke på nogensinde fordi den er umulig at styre, og den fylder helt vildt meget. Den er i det hele taget upraktisk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.