Hop til indhold
Stavox

[Afslået] ansøgning


niklas

Recommended Posts

ign: niklaswitting

steam-id: STEAM_0:0:85984835

irl-navn: niklas 

alder: 13

hvorfor skal vi vælge dig som moderator: fordi jeg kan lide at være med til at hjælpe folk og så ville jeg bare gerne prøve det

har du erfaring med ULX kommandoerne?: NEJ

Kan du skrive og snakke dansk flydende?: ja

hvad går dig mere kvalificeret end de andre?: jeg har forstand på hvordan man går en server bedre :)

har du erfaring med moderator / adminstrative job, tidligere?: ja men bare ikke i gmod :(

give nogen detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: jeg havde jo ikke haft det i gmod får så :(

 

eventuelt lidt info omkring dig selv: jeg bor i jylland og går i 7. klasse jeg spiller meget gmod, jeg går ikke til nogen sport lige pt fordi jeg næsten lige har flyttet :)

 

spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier

en spiller ved navn hans peter kommer ind og starter med at skifte job til gun dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv -

hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: jeg ville sige til ham at han ikke måtte gøre det så bag efter ville jeg spectater ham lidt og kikke om han stagevæk går det

 

en spiller ved navn hans peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til. det ender ud med at begge to sviner hinanden til ret grovt, hvad går du?: jeg går over til dem og siger stop det eller jeg kicker jeg og så bag efter spectater jeg dem lidt for at se om de faktisk stopper med at svine hinanden til :D

 

hans peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: jeg prøver at snakke ham fra det og prøver at gennemskue ham om han virkelig menere det vis han er virkelig mener det kontakter jeg en højere rank end mig fordi jeg kan ikke gøre så meget vis han ddoser serveren hvis jeg er mod

 

hans peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. hvad gør du?: spørg ham om han ikke ville være venlig og ændre det igen så folk ikke bliver sure og bliver uvenner.

 

hans peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter hvad går du og hvorfor?: jailer ham og siger at han lige skal læse regl 2,2 og så skal han lige fortælle mig hvad den går ud på hvis han bliver ved får han et ban så han kan få læst reglerne godt og grundigt igennem

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej niklas.

 

Først og fremmest vil jeg sige det er dejligt og positivt at du laver en ansøgning, men jeg giver den desværre et -rep Grundet:

  • Jeg ser dig ikke nok på serveren
  • Lidt sjusket ansøgning

Det er min helt egen personlige mening, intet hate eller noget der.

-fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.