Hop til indhold
Stavox

[Afslået] KAN JEG BLIVE MOD???


Baguette

Recommended Posts

Ingame navn:Bagutte
SteamID:/76561198140715181/
IRL Navn:Viktor Asgeirsson
Alder:14
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:fordi af alle andre servere har den her server det jeg godt kan lide men jeg ligger mærke til at nogle af dem der spiller ikke opføre sig ornligt og jeg ved godt jeg heller ikke altid gør men nu ser jeg hvorfor man har brug for admins pågrund af så kunne man fx bare blive spawn kill alle også ville ingen spille på serveren mere og jeg ved godt jeg har gjort nogle dumme ting men jeg lover jeg ikke vil gøre det igen.
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: nej ikke helt men jeg håber jeg kunne lære det
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: næsten der er bare lige nogle ord jeg ikke ved om der skal være stumt
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:det der er ved mig er at jeg kommer altid ind når jeg får fri jeg er der når der er ca 10- 12 inde og vis der ikke er nogle admins inde så plejer jeg at være puliti og holder lovende
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:nej jeg har aldrig været admin før men jeg tænker man skal starte et sted ;D
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:jeg har dsv ikke været admin før
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg bor i Haderslev som er i synderjylland jeg går på haderslev realskole hvor jeg får fri klokken 3 om mandagen og tirsdagen og de sidste dage får jeg fri klokken halv 12


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:jeg ville hive ham op på et tag og give ham en advarsel og hvis han gjorde det igen så ville han få ban ikke vac men i fx 1 dag

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:jeg ville fortælle ham at han ikke må skyde dem der raider ham og ikke må sit tastatur til at åbne sin fadingdoor også ville jeg få ham til at læse reglerne igen

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:jeg hiver dem hen til et sted uden larm og spørg hvorfor hans peter ville svine ham til og give en advarsel på hvis han gør det ville det være ban i ca 3-24 timer

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:jeg vil gå ind på hans steam acc og kontakete steam og jeg vil give ham ban i ca 3-6 dage fordi jeg vil være sikker på at folk på servern ikke går i panik

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:jeg vil fortælle ham at han skal ændre sit navn eller så må der komme konsikvænser

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: jeg ville hive ham væk derfra og give en advarsel ikke på ban men fænsel hvor han skal læse reglerne igennem og hvis han gjore det igen så ville jeg give ham ban

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bliver desværre nødt til at give et -rep Grundet:

  • Jeg har ikke set dig nok på serveren
  • Du skriver i ansøgningen at du har lidt svært ved at skrive flydene Dansk, og jeg kan se nederst i din ansøgning du skriver fænsel.
  • For at være ærlig er det første gang idag jeg så dig inde på serveren, altså her igår (11/12)

Det er min helt egen mening, andre kan have deres meninger:)

Link til kommentar
Del på andre sites

hej fallu jeg tror bare ikke du har set mig fordi jeg ser dig pænt tit jeg tror jeg er en af dem der skriver mest til admins 

og grunden til jeg ikke skriver dansk flydende er fordi jeg kommer fra iran ;) når ja og med fengsel mente jeg et sted hvor han kan læse reglerne :)

 

CasperDK:

hey casperDK jeg ser dig meget tit inde på serveren du flyver direkte forbi mig ca 7-9 gange det er også mig der skriver til admins pænt tit ikke altid med et problem men hvis jeg ikke kan finde ud af hvad jeg skulle gøre for at lave en ansøgning ;)

 

håber i kan huske mig Venlig Hilsen Viktor

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter at have taget fat i både dig og "Jack Hax" 2 gange hvor i begge er hobos og bare banker på dørere, synes jeg bestemt ikke du skal være en del af staff teamet. Jeg håber du lærer af din fejl, og du skal være meget velkommen efter min mening og ansøge igen når du har spillet noget mere og gjort dig selv værdig da efter det jeg har set idag er du meget udmoden..

 

Mike Hanton

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.