Hop til indhold
Stavox

Metro, hvad laver du egentlig?


Metro

Recommended Posts

17 hours ago, Middi-Pulsen said:

Det kunne være fedt at lære. Det ville bare gøre det 1000 gange nemmere i et program jeg kender c:

 

Blender er det første og eneste 3D program jeg har prøvet, og det er også gratis. Men jeg ved at både TDM og SGM laver deres biler i 3ds max.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Metro said:

 

Blender er det første og eneste 3D program jeg har prøvet, og det er også gratis. Men jeg ved at både TDM og SGM laver deres biler i 3ds max.

Jeg prøvede blender men min hjul animation 'laggede' den var ikke smooth

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Metro said:

 

Jeg har selv lavet mine animationer i Blender, og har selv lavet min .QC fil, så mine ting lagger ikke.

Yeah lavede min hvor frame 0 var rotated 0 og frame 8 var rotated 360 men alligevel 'hopper' animationen i stedet for at køre smooth :/

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Alex said:

Yeah lavede min hvor frame 0 var rotated 0 og frame 8 var rotated 360 men alligevel 'hopper' animationen i stedet for at køre smooth :/

 

Du skal lave 8 frames hvor den roterer med 40°. De første fire er -40°, de sidste fire er +40°. Så altså -40°, -80°, -120,° -160°, 160°, 120°, 80° og 40°. Den skal bruge de her punkter til at kunne lave "bløde" ændringer mellem dine frames.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.