Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag om hurtigere politi biler


Benito

Recommended Posts

Mit forslag går ud på at "tune" standard politibilerne.

 

Ofte når jeg er ude på patrulje, ser jeg fx. en Porsche kører for stærkt og hvis jeg nu vælger at få ham/hende stoppet, kan jeg næsten lige så godt opgive da min politibil ikke kan køre fra ham. 

Jeg siger ikke at "de kriminelle" ikke skal have mulighed for at flygte, men bare så politiet får en bedre chance for at indhente og stoppe de kriminelle

Link til kommentar
Del på andre sites

Det har politiet allerede. Battering ram, Stop Bil Ting og roadspikes er alt man behøver. Det kræver såmænd bare ordentlig koordinering.

 

Jeg ser tit, at politiet eftersætter biler som de gør i de gamle amerikanske film. Udelukkende for at bruge bilen som rambuk.

Audi Avant er manøvredygtig, og kan hurtigt skubbe bilerne ud af svinget, hvis man fokuserer på at eftersætte, og ikke rambukke bilen.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 17/10/2016 at 11:54, Willy said:

Det har politiet allerede. Battering ram, Stop Bil Ting og roadspikes er alt man behøver. Det kræver såmænd bare ordentlig koordinering.

 

Jeg ser tit, at politiet eftersætter biler som de gør i de gamle amerikanske film. Udelukkende for at bruge bilen som rambuk.

Audi Avant er manøvredygtig, og kan hurtigt skubbe bilerne ud af svinget, hvis man fokuserer på at eftersætte, og ikke rambukke bilen.

 

Du har ret i det du siger, men ville det ikke være rart hvis biler også tog skade af at ramme ting, og ikke kun når de bliver skudt på? Så ville de vanvidsbillister der ofte flygter fra politiet ikke kunne komme lige så langt før deres biler sprang.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, Metro said:

 

Du har ret i det du siger, men ville det ikke være rart hvis biler også tog skade af at ramme ting, og ikke kun når de bliver skudt på? Så ville de vanvidsbillister der ofte flygter fra politiet ikke kunne komme lige så langt før deres biler sprang.

Dog burde dette være et nyt forslag, da der er lidt mere generelt bilerne. 

Ellers fin ide. Dog dem som ikke er så god til at køre, vil måske have det svært med det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.