Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Fallu Staff Ansøgning


fallu

Recommended Posts

Ingame navn: Fallu
SteamID:  STEAM_0:1:116547290
IRL Navn: Patrick
Alder: 15
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Fordi jeg er meget aktiv inde på serveren, og er rigtig meget hjælpsom, mange admins har været i admin-cases med mig, og de ved jeg viser respekt ved at lade admin tale ud, og holder kæft når admin taler. Jeg bryder aldrig nogle regler, dog har jeg brudt en regl da jeg havde glemt alt om at jeg havde moneyprinters da jeg skiftede til Politi. Så det var min egen fejl som jeg også sagde til Admin. Andet kan jeg ellers ikke huske jeg har lavet.
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja meget. Har selv rodet med lokal-servere og sandbox og det hele :) SÅ jeg kender en del til ULX.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Jeg er født i Danmark og har Dansk pas og statsborgerskab, så ja det kan jeg.
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: At jeg er egnet til jobbet og jeg er meget moden. Bliver ikke træt af jobbet, klar til at hjælpe folk i nød og special hjælp.
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Inde på en anden server som er rigtig lort, der havde jeg ranken Superadmin som jeg fik fjernet da jeg addede min ven som jeg har kendt i 10 år som Admin for at hjælpe at serveren ikke crashede med 30 spillere inde, hvor jeg ik troede han ville tro på det.
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Superadmin - 2 uger, måske 3.
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Navnet er Patrick, er 15 år. Global Elite i counter-strike, og spiller meget Gmod, især inde på Stavox her fortiden. Så i kender mig nok i fleste :P


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil først gå hen til ham, og spørge ham om han ved hvad der kommer til at ske hvor nu han hverken har læst motd og brudt regler. Og hvis han så også rdm'er mig, så vil jeg nok ende med at give ham et ban.

 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil først gå hen til ham, også vil jeg spørge hvad han har gang i, og om han kender reglerne for raiding og fading doors/keypad reglerne. Også vil jeg slette de props han havde ind til evt sine moneyprinters, og lade dem som var igang med at raide færdig, også give ham et jail på 120 sekunder.

 

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg vil først bede ham den ene om at stoppe, hvis det følgene ikke stopper men fortsætter vil jeg !gag ham indtil han er kølet ned, også vil jeg gøre stik det samme med den anden, og hvis det følgene bagefter starter igen, vil de modtage et !gag i følgene minutter på 30 min.

 

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg ville kaste ham ud, så hurtigt jeg kunne også ville jeg tage kontakt til Dynato med kopiering af logs også ved jeg Dynato vil show up hans IP-Adresse, også hvis det kommer til at ske anmelde det til Politiet da DDoS er strafbart og ulovligt.

 

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Først vil jeg sige at han skal skifte det med det samme, da nacisten slet ik passer ind på et Dansk DarkRP community hvor der også er lidt mindreårige tilstede som måske ikke forstår hvad det betyder. Hvis han følgene ikke gør hvad jeg siger vil jeg gøre det for ham, og hvis han følgene fortsætter med at gøre det vil jeg banne ham i et stykke tid.

 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Først vil jeg sige jeg ville stoppe ham allerede ved tredje raid. Jeg kan se i chatten hvis han skriver det inden for de 10 minutter. Så vil jeg nok tage over til ham og sige, at han lige skulle tag og kigge de der raid regler engang mere imellem. Følgene hvis det sker igen, vil jeg enten jaile ham så han kan læse reglerne, og følgene hvis han gør det igen give ham et ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutes ago, FyhNz said:

- Rep da han er blevet taget i at self supp og rdm. Vil ikke mene han kan straffe folk for de samme ting når han selv har gjort det.

Taget i at self supply? Det har jeg aldrig noglesinde gjort herinde. Det med RDM, det var en ban request på en som hele tiden brød NLR når vi var ved at carjacke hans bil. Så jeg vil gerne se nogle beviser på det der self-supply. og at det ikke er noget du finder på fordi du ikke kan lide mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Spillede med ham på serveren for 5 minutter siden. Kører rundt som en brækket arm og råber ''Panser svin!!!'' hvorefter han stikker af ind i hans base og skyder politiet. Ikke just er det fail rp men også bare rigtig trist at se hvilke situationer der kommer når man keder sig. Endnu en begrundelse for mit - Rep :)

Link til kommentar
Del på andre sites

1. For det første, gør jeg det for at give dig en udfordring og se om du overhovedet kunne fange mig.

 

2. Så weiner du enda også over at jeg kan stikke fra dig og ind i basen, med over 10 folk inde.

 

3. Jeg kan ikke gøre for at du ikke har nok backup/venner til at hjælpe dig med at tage mig. Hvis jeg var dig så næste gang tilkald hjælp via politiradioen eller andet.

 

4. Det er ikke noget du skal skrive herinde, så du får lige et -rep & et report for forum abuse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Forum abuse? Det er bestemt ikke forum abuse, skriver bare en kedelig hændelse på serveren som jeg mener er nok grundlag for mit minus rep :) Desuden at give en udfordring, du indrømmer det selv at hændelsen er sket. Jeg mener at få politet efter sig bare forsjov er fail RP i min verden? Hvem ville have ordensmagten efter sig i real life? Peace out.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg giver dig et -rep

 

På baggrund af jeg synes du prøver vildt meget at slikke røv på andre admin, rigtigt meget på Jimboe/DyNATO.. Hvis du istedet bruger tiden på at finde på noget der kunne være godt for vores spillere og hjælpe spillere over chatten så meget du nu kan vill du helt klart havet modtaget + fra mig.

 

Mike Hanton

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Mike.

 

EDIT: Det med andre admins fatter jeg slet ik af hvad du mener. Men jeg kan godt forstå du tror med Dynato.

 

Jeg kan ikke forstå hvad du mener med at jeg slikker røv på Jimboe/DyNATO. Grundet til jeg hele tiden snakkede til ham inden han nåede og joine her idag var mindre og mere også fordi jeg ville give ham ekstra meget mere kritik angåene den bilradio han havde lavet til serveren, også det med om den kunne måske høres udefra. Men grundet til jeg godt kan lide Dynato, (roman inc) Dynato er en fantastisk nice dude, som laver de ting som jeg intressere mig rigtig meget for og har endda også arbejdet sammen med ham da Stavox prøvede og få et par CS:GO Servers op og køre. (Hvilket desværre ikke blev til så meget da der manglede spillere) Men det job som Dynato har er noget som jeg også helt vildt elsker. At drive et frisk dansk ungt community, det er noget som jeg elsker. Også fordi Dynato er god og bedre end mig til, og fordi han er en god en og snakke med.

 

Og det med jeg kunne hjælpe folk over chatten gør jeg allerede :) Jeg skriver endda til folk hvis nu de skriver "Din mor" eller noget andet. Hvorfor skriver du det? også videre, da jeg ikke finder nytte i at man skriver Din mor, da det er 1 klasses joke. Men nok om det, helt fair du kommer med din personlige mening, vil slet ikke selv sige jeg slikker røv på ham men det er din helt personlige egen mening :)

 

-fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.