Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MOD ansøgning MGamerDK


Munkie

Recommended Posts

Ingame navn: MGamerDK

 

SteamID: STEAM_0:1:89027206

 

IRL Navn: Mathias Munk Jensen

 

Alder: 13 år

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: fordi jeg spiller meget på serveren (jeg var nummer 8 mest spilende spiller siden sidst jeg kiggede på gametracker) så det meste af min fritid ender her på stavox og jeg kalder tit på admin hvor jeg nogen gange tænker jeg det ville være nemmere for mig hvis jeg var mod + jeg syntes selv tit jeg vinder mine cases

 

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: ja det har jeg J

 

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: jeps det skulle jeg mene

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: jeg er tit på serveren og når der freksempel om morgenen i weekenderne ikke er nogle mods inde kan jeg være der til at hjælpe. (der er ikke mange der RPer Lørdag og søndag morgen når der ikke er admin/mod inde)

 

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?:jeg var prøve admin i 2 måneder indtil serveren lukkede ned men jeg fik ros af owner

 

Giv nogle detaljer angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: prøve admin i 2 måneder hvor jeg fik ros af owner

 

Eventuelt lidt info omkring dig selv: jeg går til badminton tirsdag og torsdag mellem 16-17. jeg går i skole til 14:45 hver dag undtagen torsdag hvor det er til 15:30. så det var lidt info om hvornår jeg kan være på og hjælpe

 

 

Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

 

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: jeg tager ham op på et tag og snakker med ham, hvis han skyder mig er det Perm ban, men hvis han siger undskyld giver jeg ham 500 sekunders jail og beder ham om at læse regelerne. Og hvis han fortsætter efter jail er det også Perm ban

 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: tager en snak med ham på et tag og derefter kicker ham og remover disconectet players props så raiderne kan tage hans ting

 

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: beder dem begge stoppe og hvis de også snakker grimt til mig giver jeg 30 minutters ban, men hvis de bliver gode venner ser jeg ingen grund til ban gag eller jail.

 

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: jeg snakker med ham og høre hvofor han DDOSer serveren, derefter vil jeg perm banne ham og informere manneger/super admin om truslen fordi DDOS er en meget alvorlig trussel mod serveren og dem der spiller på den

 

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: beder ham ændre det og hvis han bare ændre det lil feks. Racisten er der 1 til 2 dages ban fordi det kan være krænkende for serverens spillere

 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: jail ham i 200 sekunder og det kan vel give han tid til at læsse regel 1,7 som siger: Hvis du dør skal du vente fem minutter før du vender tilbage til det samme sted / samme RP situation, ellers er det brud på NLR (New Life Rule). Og hvis han fortsætter er der 1 times ban til ham

Jeg vil tage straffen efter om der bliver skrevet/talt grimt i case eller lige inde

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.