Hop til indhold
Stavox

[Afslået] .::Den grusome panda::.


Belle

Recommended Posts

Ingame navn: .::Den grusome panda::.

Steam id: STEAM_0:1:39231544

IRL fornavn: Benjamin Fougt

Alder: 18 År.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? 

Svar: Nej desvære, men jeg har dog masser af erfaring inden for fysisk arbejde og administrativ PC arbejde forhold til tidligere jobs. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

Svar: Jeg har stor ekspertise indenfor samarbejde og kollegaer fra den fysiske verden, og en kæmpe erfaring forhold til min alder, som kan hjælpe mig i diverse CASES. Da jeg normalt arbejder på værksted i en stredsne industrihal  har jeg lært at holde hoved koldt og kunne formå at koncentrer mig. Det skal dog også siges at jeg i øjeblikket søger læreplads som finmekaniker og har "fri" alle dage. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Svar: Nej jeg har ingen former for erfaring med ULX systemet, men har en bred forståelse inden for Internet sikkerhed, dekryptering, kryptering og småt programmering. Da jeg har en del fritid ;D

 

synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?

Svar: Selve skriftligt har jeg en god og kraftfuld formulering, for at få uddybet en eller flere tekster, det skylles at mange af mine tidligere jobs har forventede problemformulering og dags rapport. Jeg bruger altid MIC, medmindre jeg har kommunikation med en som ingen lyd har eller lign.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?

Svar: Jeg har mulighed for at være på fra om morgen til nat i hverdagene (da jeg ingen fast arbejde har) og jeg vil ofte være på i weekenderne, dog ikke fredag aften og lørdag, men ellers er jeg tilgængelig 24/7.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Svar: Enkelte ting omkring mig, pålidelig, retfærdig, humoristisk, fleksibilitet og arbejdsom. Ps.

 jeg har stor erfaring med byggeri og wiremod.

Jeg kender RP reglerne fuldtud og jeg har også screen streamet i det seneste stykke tid.

Spiller mest inden på Stavox "2" så her kender jeg de fleste både STAFF og besøgende.

Jeg bruger ofte CMD til at kommunikere internt på min PC og ingame bruger jeg Console for at se seneste ændringer på serveren.

Har ofte spillet Politi på jeres server og det skyldes blandt andet at jeg godt kan lide at have et ansvar.

 

Hvis i har interesse for mig, så send en mail til mig, for så kan jeg sende mit personlige CV til jer.

E-mail: [email protected]

 

MVH Benjamin Fougt

Link til kommentar
Del på andre sites

De seneste 4 gange jeg er blevet bandet er pgr. af at min bror har spillet uden min tilladelse, det undskylder jeg selvfølgelig for og det kommer ikke til at ske igen. og sidst jeg blev bannet for rdm var det en misforståelse mellem mig og admin. Og jeg taler pænt, medmindre at andre spillere har begyndt at diskriminere mig og det er blandt andet derfor at jeg er påbegyndt filmning af mit spil.

 

Jo jeg mener selv at jeg har ændret RP adfærd, da jeg er begyndt for en del tid siden at spille mere seriøst, og mener at tidligere ban har været manglende respekt overfor mine personlige handlinger/holdninger fra RP spillere.

 

PS. Jeg tager dette som positivt-Konstruktivt kritik ;)

 

M.V.H Benjamin Fougt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutes ago, Belle said:

4 gange jeg er blevet bandet er pgr. af at min bror har spillet uden min tilladelse

Som nævnt før er det din profil og dermed dit ansvar, man kan i princippet lyve og opdigte en fiktiv bror, 

24 minutes ago, Belle said:

Jeg taler pænt, medmindre at andre spillere har begyndt at diskriminere mig

Der kan komme situationer, hvor folk sviner dig til, og kalder dig diverse ting. På trods af dette, skal du kunne bevare en positiv og ordentlig tone.

28 minutes ago, Belle said:

Jeg tager dette som positivt-Konstruktivt kritik

Rette indstilling. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

* Jeg har en tvilling, ved ikke hvordan jeg skal ligge bevis op på det "pgr. at det er offentlig forum" men hans RP navn er Blackcat og vi er også venner på steam, hvis det skulle være kan du sammenligne hans facebook med min, Marcus fougt og min.

 

*Ps. jeg snakker altid lige til, problemet er bare at førhen hvor jeg ikke filmet, kunne jeg jo tilkalde jer "admins" så meget jeg ville, men da jeg ingen optagelser havde på det så kan jeg jo ikke bevise hvem der taler nedladende til mig. Men det gik jo så op for mig at hvis jeg begynder at svine nogle til så er sagen ligestillet, så pointen er bare at jeg sagtens kan tage imod konstruktivt kritik, men hvis det er kritik på anden hvis, så finder jeg mig ikke i det.

Og det er jo ligeledes i situationer som dette, at jeg selv mener at jeg ville gøre mig i en god admin, hvis der har været kritik mod spillere vil jeg da ikke udelukke at tage en seriøst snak med denne person, og derefter, hvis konkrete beviser fremstilles vil jeg give den pågældende en passende straf.

 

Jeg er også begyndt på at tage RP seriøst da det er fedest den vej. Men jeg kan godt lide at løse konflikter eller nedtrappe situationer før det bliver til en konflikt. Det har jeg en bred erfaring fra da jeg arbejdet som tjener. ;)

 

M.V.H Benjamin Fougt

Link til kommentar
Del på andre sites

Til (MIC-spammeren.dk)

*Vil du lige forklare mig, i hvordan jeg ikke er moden nok og hvilke grundlag der er på at jeg ikke er moden personligt ?

 

*Inaktiv den må du også gerne forklare mig, da jeg mener jeg har en del tid inden på STAVOX?

 

*" semi" Flabet det har du ret i og det er der en god grund til, når det er at andre spillere/admin er indirekte/direkte diskriminere mod mig, så vælger jeg at være flabet. Men har jeg nogensinde været flabet over for dig, for hvis jeg har så vær sød at give mig en konkret dato og placering på det samt hvad jeg har sagt.

 

M.V.H Benjamin Fougt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Belle said:

* Jeg har en tvilling, ved ikke hvordan jeg skal ligge bevis op på det "pgr. at det er offentlig forum" men hans RP navn er Blackcat og vi er også venner på steam, hvis det skulle være kan du sammenligne hans facebook med min, Marcus fougt og min.

 

*Ps. jeg snakker altid lige til, problemet er bare at førhen hvor jeg ikke filmet, kunne jeg jo tilkalde jer "admins" så meget jeg ville, men da jeg ingen optagelser havde på det så kan jeg jo ikke bevise hvem der taler nedladende til mig. Men det gik jo så op for mig at hvis jeg begynder at svine nogle til så er sagen ligestillet, så pointen er bare at jeg sagtens kan tage imod konstruktivt kritik, men hvis det er kritik på anden hvis, så finder jeg mig ikke i det.

Og det er jo ligeledes i situationer som dette, at jeg selv mener at jeg ville gøre mig i en god admin, hvis der har været kritik mod spillere vil jeg da ikke udelukke at tage en seriøst snak med denne person, og derefter, hvis konkrete beviser fremstilles vil jeg give den pågældende en passende straf.

 

Jeg er også begyndt på at tage RP seriøst da det er fedest den vej. Men jeg kan godt lide at løse konflikter eller nedtrappe situationer før det bliver til en konflikt. Det har jeg en bred erfaring fra da jeg arbejdet som tjener. ;)

 

M.V.H Benjamin Fougt

Add mig lige på steam i stedet så kan vi lige tale...

Btw det er ikke modent at svare imod og prop pushe

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.