Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gangs?


Kaninoz

Recommended Posts

Heeeeejsa Stavox!

 

Jeg vil være ærlig og sige at jeg har spillet ret meget Arma Roleplay på det seneste, og derfor har jeg tænkt over en ting som kunne være virkelig fedt til Stavox.

Jeg synes virkelig at man skulle gøre mere ud af gangs, altså så det ikke bare er et gang ved dit ingame navn, men at det er noget man frygter, taler om osv.

fx. inde på en arma server er der et gang som hedder "Lakeside Mafia" som er en af de størreste gangs, og dem frygter de fleste af og spørger til hvordan man joiner osv. (Man ansøger til det, og derefter skal man på prøve.)

Så kunne fx. vips få uniformer til deres gang med ens logo hvis det ville være muligt, og hvis ikke så ville det ikke gøre så meget.

Jeg mener bare at man kunne gøre lidt mere ud af gangs for jeg ser ikke rigtig det store i dette gang system vi har i øjeblikket.

Det kunne virkelig være fedt hvis man kunne få sådan et system, altså så folk sagde "Er du ikke fra Lakeside Mafia" og "Pas på, det er nogen fra den der gang." osv.

Det kunne virkelig gøre RP mega fedt når man havde sådan et slags gang system.

 

Fortsæt godaften.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er stor forskel på, hvor meget folk vil gøre ud af deres gang. 

Lige nu er det jo ret nemt at lave et nyt gang, og er desuden også billigt.

Dog er der nogle gangs, som går ret meget op i det.

 

Der vil jeg lige henvende dig til The Unknown. Der skal folk ansøge, derefter bliver der en afstemning, begrundelser osv, hvorefter de får besked på mail om de er accepteret eller ej.


Desuden kan man ikke rigtigt sammenligne Garry's mod med Arma 3. Arma 3 er noget mere RP relateret, iforhold til DarkRP.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg sammenligner skam heller ikke Garry's mod med Arma 3, men mener bare at man kunne lave flere ting til gangs osv, så de fleste faktisk kunne se det farlige fra forskellige gangs, for lige nu så ser jeg ikke rigtig nogen frygt fra andre gangs altså hvor jeg fx. tænker "Det er dem fra The Unknown."

Men, synes stadigvæk at det kunne være en vild ting som uniformer med deres logo på til gangs hvis det skulle være muligt. (Selvfølgelig skulle det koste lidt ingame penge.)

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Kaninoz said:

Jeg sammenligner skam heller ikke Garry's mod med Arma 3, men mener bare at man kunne lave flere ting til gangs osv, så de fleste faktisk kunne se det farlige fra forskellige gangs, for lige nu så ser jeg ikke rigtig nogen frygt fra andre gangs altså hvor jeg fx. tænker "Det er dem fra The Unknown."

Men, synes stadigvæk at det kunne være en vild ting som uniformer med deres logo på til gangs hvis det skulle være muligt. (Selvfølgelig skulle det koste lidt ingame penge.)

Der er jo tænkt, at man skal kunne designe sin egen bil, men det ved jeg ikke lige helt hvor blev af @DyNATO

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, DyNATO said:

Det virkede lidt for ressourceintensivt blot på de få biler vi testede det på.

Planen er i stedet for at tilbyde gangs at købe gangbiler med tilhørende gangskin.

Ville det også være muligt at få et par slags uniformer med logo til ens gang?

Altså noget som man skulle købe til sit gang, så ville de alle kunne få det på.

Ellers kunne man også lave et slags gang level system, så man ikke behøvede at købe disse ting, men bare at ramme et level. (Self skulle det koste at komme i level.)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
On 9/10/2016 at 02:33, CasperDK - Stavox.com said:

Der vil jeg lige henvende dig til The Unknown.

Det er et rigtigt godt forslag, men det er udelukkende spillerne der bestemmer hvor meget de "frygter" et gang.

I min mening går The Unknown rigtigt meget op i deres gang, men de er ikke frygtede af andre spillere, i hvert fald ikke noget jeg nogensinde har følt.

 

Jeg tror også at gang "tøj" eller biler (generalt bare noget mere markering) ville kunne hjælpe til at skal den frygt du vil have, men som sagt er det spillerne der bestemmer.

 

+REP

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.