Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ozzi's Moderator Ansøgning


Ozzi

Recommended Posts

Ingame navn: TQN Ozzi

SteamID:76561198308157740

IRL Fornavn: Ozkan Akdag

Alder:14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity:Ja jeg havede en minecraft server som lukkede fordi ingen spillede der inde og en gmod server som hedder darkwater eller noget i den stil ved ikke hvorfor den lukkede.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere? Jeg kan huske da jeg ansøgte for første gang jeg må sige at jeg var dum nok til at ansøge når jeg var helt ny spiller som ikke kunne regler men det var ikke stavox men nu har jeg tænkt over det og jeg syns det til tide at jeg skal prøve ansøge og være en del af dem der hjælper nye spiller og straffe dem der bryder reglerne fordi der intet grund til de skal ødelægge spillet for os alle men den er svær at svare på men det fordi jeg føler meget reglerne og læser dem hver dag før jeg begynner at spille og der nogen der ikke gøre det og jeg respekter adminsne og aldrig flabet overfor dem så tænkte godt kunne være med dem

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Ja det tror jeg ha lidt set det fra videoer og den server jeg var admin på brugte jeg kun !goto (navn) return weapons return (navn) return armor og nogen som jeg ikke kan huske

Synes du selv du god til formulere dig skriftligt, såvel som mundligt bruger du ofte dit mic: Ja men når jeg er træt bruger jeg den ikke 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? har du f.eks kun mulighed for at være på i weekenden: Jeg spiller 6 timer om søndag og lørdag og alle andre dage spiller jeg 3 fordi jeg vil også lave mine lektier og jeg læser meget med min ipad og tjekker hver dag forum

Anden relevant information omkring  dig du synes vi skal vide?:Nej ikke helt i må have en god dag :D <3 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutes ago, AlexanderDKA said:

Hvorfor skriver du spørgsmålet med svar ikke på det?

Sorry jeg undskyler meget jeg ændre det nu :((((

 

16 minutes ago, AlexanderDKA said:

Hvorfor skriver du spørgsmålet med svar ikke på det?

Sådan

 

21 minutes ago, AlexanderDKA said:

Hvorfor skriver du spørgsmålet med svar ikke på det?

Jeg håber du ikke vil afslå med fordi det :D Jeg har tjekket skabelonen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Mic-Spammeren.DK said:

Dsv jeg synes du er alt for inaktiv.

Det helt fint men jeg kommer på kun når jeg kan og så spiller jeg mine 3 timer så lukker jeg ned og laver lektier på vores skole er der noget hvor man kan komme en klasse op og det vil jeg helt vil meget men jeg elsker også at spille men tak Mic <3 

8 hours ago, MagnusDK101 said:

-rep

Kort Ansøgning

Ser dig ikke så tit (Evocity)

Men ellers en pisse flink fyr ! :) 

Held og Lykke!!

Mvh - MagnusDK101

Tak magnus :D men du skal se på skabolonen jeg har føldt med den og jeg skal skrive svar på det ting jeg kan der det har jeg gjort men TAK <3 jeg kan huske da vi mødes for første gang du var pisse flink <3

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Taroux said:

REP

 

- Ikke moden nok

- Ser dig ikke så tit på serveren 

- Kort ansøgning

Jo Taroux jeg er moden nok, Jeg ser heller ikke dig på serveren, men ansøgningen har jeg sværet på spørgsmålerne og de skulle jeg også så det dur ikke med kort ansøgning jeg kender ikke dig du kender ikke mig så jeg vil have i/du tænker før du skriver have en god dag

2 minutes ago, Jakob Unknown said:

-REP!

  • Du er fint aktiv
  • Har ikk helt styr på alle regler
  • Ikke moden nok
  • Flink

HELD OG LYKKE!

 

 

Jeg ved ikke helt hvad du mener alle de cases jeg er med dig har jeg altid svaret rigtigt og beviser, og med reglerne jeg læser reglerne være dag jeg logger på, Og jo jeg er moden nok du kender mig ikke så godt jeg ved godt jeg ikke har skrevet meget om mig men det kunne du få vide hvis jeg blev staff så kunne jeg fortælle jer det og nu siger jeg ikke dette for at være staff vel du kan også stille spørgsmål ved steam så kan jeg svare og tak og have en god dag:)

5 hours ago, Kaninoz said:

-REP

  • Kort ansøgning.
  • Synes ikke at du ville kunne holde dit hoved koldt i cases, da du meget nemt kan blive sur.
  • Ikke aktiv nok.

Men held og lykke! :D 

Kaninoz jeg har haft ADHD og føler ikke jeg har det længere men hvis du kommer med så nogen kommentar så bliver jeg lidt ked af det jeg får nogen minder for jeg bliv mobbet med det men tak for støtte og have en god dag

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Ozzi said:

Jo Taroux jeg er moden nok, Jeg ser heller ikke dig på serveren, men ansøgningen har jeg sværet på spørgsmålerne og de skulle jeg også så det dur ikke med kort ansøgning jeg kender ikke dig du kender ikke mig så jeg vil have i/du tænker før du skriver have en god dag

Jeg ved ikke helt hvad du mener alle de cases jeg er med dig har jeg altid svaret rigtigt og beviser, og med reglerne jeg læser reglerne være dag jeg logger på, Og jo jeg er moden nok du kender mig ikke så godt jeg ved godt jeg ikke har skrevet meget om mig men det kunne du få vide hvis jeg blev staff så kunne jeg fortælle jer det og nu siger jeg ikke dette for at være staff vel du kan også stille spørgsmål ved steam så kan jeg svare og tak og have en god dag:)

Okay, så du svare mig igen?

Jeg skrev min ærlige mening, men at jeg får den direkte tilbage ved at sige "Og jo jeg er moden nok", hvis man svarer igen på den måde så er man ikke moden nok nej!

Du har ret i at du har vundet cases, men du har også tabt, det er egentlig også fuldkommen ligemeget, jeg tænkte mere når jeg har rp'et sammen med dig.

Nu synes jeg da slet ikke du er egnet til at være staff.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Jakob Unknown said:

Okay, så du svare mig igen?

Jeg skrev min ærlige mening, men at jeg får den direkte tilbage ved at sige "Og jo jeg er moden nok", hvis man svarer igen på den måde så er man ikke moden nok nej!

Du har ret i at du har vundet cases, men du har også tabt, det er egentlig også fuldkommen ligemeget, jeg tænkte mere når jeg har rp'et sammen med dig.

Nu synes jeg da slet ikke du er egnet til at være staff.

 

 

Jeg rettede din ærlige mening hvis du lige går ind og tjekker dit ansøgning så ved dit alder skriver du selv hvad jeg selv synes er jeg moden nok ikke ? 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutes ago, Ozzi said:

Jeg rettede din ærlige mening hvis du lige går ind og tjekker dit ansøgning så ved dit alder skriver du selv hvad jeg selv synes er jeg moden nok ikke ? 

Du kan jo ikke rette min ærlige mening? Min mening er min mening og den her diskussion er egentlig bare luft, jeg synes vi stopper her.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Ozzi said:

Helt e9

 

At du svare igen med at ændre vores mening er et kæmpe minus.

Du har lige bevist at du ikke kan være moden nok til at kunne holde hovedet koldt til disse kommentarere.

En mening er en mening, om du kan lide den eller ej.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, Kaninoz said:

At du svare igen med at ændre vores mening er et kæmpe minus.

Du har lige bevist at du ikke kan være moden nok til at kunne holde hovedet koldt til disse kommentarere.

En mening er en mening, om du kan lide den eller ej.

Undskyld i kan bare afslå mig det bare mig der sur fordi i ikke gider have mig som staff 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har ikke set mig på serveren... men jeg har spillet 800 timer på den, så har du godt nok været uheldig.

Synes slet ikke du egner dig til staff nu, hvor du bliver så sur over vi giver vores meninger omkring dig.

1 hour ago, Ozzi said:

Undskyld i kan bare afslå mig det bare mig der sur fordi i ikke gider have mig som staff 

Det hjælper ikke at du bliver sure på os, når vi giver dig vores mening. Dette viser også at du ikke er klar på at modtage kretik, hvilket jeg mener er en stor del af at være staff :)

Link til kommentar
Del på andre sites

59 minutes ago, Taroux said:

Du har ikke set mig på serveren... men jeg har spillet 800 timer på den, så har du godt nok været uheldig.

Synes slet ikke du egner dig til staff nu, hvor du bliver så sur over vi giver vores meninger omkring dig.

Det hjælper ikke at du bliver sure på os, når vi giver dig vores mening. Dette viser også at du ikke er klar på at modtage kretik, hvilket jeg mener er en stor del af at være staff :)

Du har helt ret jeg er ikke klar men det hvor du siger vores meninger om dig taroux vi kender ikke hinanden vi har slet ikke mødtes i stavox 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Ozzi said:

Du har helt ret jeg er ikke klar men det hvor du siger vores meninger om dig taroux vi kender ikke hinanden vi har slet ikke mødtes i stavox 

At Taroux giver sin mening, kan jeg ikke se noget problem i. 

At han skriver du ikke er moden nok, er igen bare hans mening. 

Da du lavede din ansøgning, skulle du måske lige have tænkt på hvad det medfører at være staff. Du skal ihvertfald kunne tåle at høre konstruktiv kritik.

 

Selvom, at du mener at Taroux og dig ikke har mødt hinanden før, kan han da sagtens give dig en reputation, det kan jo også betyde, at du ikke har været aktiv nok, eller at han ikke har været i cases med dig. Han har nok mødt dig før, du husker det nok bare ikke.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.