Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politi Radio, og andre Politi ting


Middi
Message added by DetBareMads

Bliver der arbejdet på

Recommended Posts

Go' dag/aften

 

Jeg har længere tænkt over en bedre Politi radio.

Jeg synes at den nuværende Politi radio er ok, men den kunne godt se nogle forbedringer.

Eksempel:

Flere radio kanaler. - At vælge mellem fx 4 forskellige radio kanaler, eller ha' flere på samme tid. At fx have en "main" radio kanal åben, men dæmpet så den ikke overdøver andre kanaler (Fx dig, din politi-makker's kanal

 

Det kunne også være fedt at have en "emergency button" for Politiet, så hvis de endelig skulle komme i skud-veksling ville der være en reél chance for at nogen hjalp. - Den "emergency button" ville så give en "cirka" position af den Politimand i nød.

 

- Grunden til at jeg laver sådan et post er fordi, at jeg knap nok kan få et ord sagt i den nuværende Politi radio. 

At alle Politi-folk sidder på samme radio "frekvens" giver et totalt kaos, og forvirring.

 

- Middi

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+1
Synes at det er en super god ide at få nogle flere kanaler til politiradioen, da det helt sikkert vil skabe mere ro. 
Jeg bruger nemlig sjældent radioen, da jeg synes det er ulideligt at høre på 8 mennesker der sidder og råber
 i munden på hinanden.

// Blob

Link til kommentar
Del på andre sites

Spoiler
4 hours ago, Middi-Pulsen said:

Go' dag/aften

 

Jeg har længere tænkt over en bedre Politi radio.

Jeg synes at den nuværende Politi radio er ok, men den kunne godt se nogle forbedringer.

Eksempel:

Flere radio kanaler. - At vælge mellem fx 4 forskellige radio kanaler, eller ha' flere på samme tid. At fx have en "main" radio kanal åben, men dæmpet så den ikke overdøver andre kanaler (Fx dig, din politi-makker's kanal

 

Det kunne også være fedt at have en "emergency button" for Politiet, så hvis de endelig skulle komme i skud-veksling ville der være en reél chance for at nogen hjalp. - Den "emergency button" ville så give en "cirka" position af den Politimand i nød.

 

- Grunden til at jeg laver sådan et post er fordi, at jeg knap nok kan få et ord sagt i den nuværende Politi radio. 

At alle Politi-folk sidder på samme radio "frekvens" giver et totalt kaos, og forvirring.

 

- Middi

 

 

Jeg er helt enig +1 Synes ideen med "Emergency Button" Kunne være en super fed ide! 

 

-Phillip

Link til kommentar
Del på andre sites

On ‎06‎-‎10‎-‎2016 at 20:55, Blob said:

+1
Synes at det er en super god ide at få nogle flere kanaler til politiradioen, da det helt sikkert vil skabe mere ro. 
Jeg bruger nemlig sjældent radioen, da jeg synes det er ulideligt at høre på 8 mennesker der sidder og råber
 i munden på hinanden.

// Blob

Jeg får ondt i  hovedet  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Jeg tænker på om man kunne adskille radioen knap med ens normal mic knap.

 

F.eks. man trykke på P for at høre radioen, men istedet for at trykke på sin Mic knap for at tale så skal man trykke Shift + Mic Knap.

Dette vil jo forhindre folk i at tale over radioen når folk taler til en person foran dem. Så har man mulighed for at være på radio samtidig tale med andre, foran sig uden der bliver blandet i det.


Når jeg er pulle så er jeg ALDRIG på politi radio, fordi folk ikke kan administerer at bruge sin mic når Pulle radio er aktiv.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 5 months later...
  • 4 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.