Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Requests


ÐèãdlýFøx

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:91449581
 

Hvorfor skal du unbannes: 

 Hej Stavox for nogen måneder siden rdm jeg alle på servern det må i meget onskyle men troede ik at jeg gad og spille gmod mere men er begyndt og spille ´meget gmod igen og den eneste server der er bedst er jeres. De andre server er lort savner pisse meget jeres server onskyler 1000 gangen håber i ville tag imod min unban Requests og lover at jeg aldrig gør det igen savner servern pisse onskyle stavox håber jeg bliver unbannet;. Jeg må have lov til at sige at jeg savner jeres server pisse meget stavox for life:)>3>3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Var det ikke ret så dumt? 

Direkte rdm, bare fordi du ikke gider at spille Garry's mod mere det viser jo bare, hvor lidt interesse du har for serveren.

Syntes også du burde finde på flere grunde til unban

At du elsker serveren, har du i hvertfald ikke bevist ved at rdm. 

Link til kommentar
Del på andre sites

jo men rdm og nu savner jeg stavox og har mega mange venner der inde vil gerne spiller der inde og nu vente jeg bare på andy ser den og synes om det;)

 

Og ville også sige meget onskyle til andy og lover andy at jeg aldrig gør det igen:) sry andy for rdm men onskyler mange gange;)>3>3>3

Ja det kan jeg garantere :) Jeg vil opføre mig ordenligt :) Andy plz;)>3>3

Kan jeg det❤️????

Kan jeg blive unbannet skal nok opføre mig ordenligt❤️❤️❤️❤️????

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, ÐèãdlýFøx said:

Det har jeg da heller ik men nu vil jeg bare se om jeg bliver unbannet  admins vil i unbanne mig grantere får at jeg opføre mig ordenligt????❤️

 

Hvordan kan vi sikre os 100 procent fuldt ud at du vil opføre dig ordenligt denne gang?
Vi vil gerne være helt sikre på at folk ikke laver RDM igen når de har fået perm ban for mass rdm, self kan der komme et lille smut huld hvis man rdm'er en enkelt, dog er det ikke acceptabelt.

 

Håber du forstod.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.