Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flere forslag


illegaleAllan

Recommended Posts

Forslag 1:

Efter at have spillet som politi i laaaaaaaaaaang tid, så synes jeg virkelig at SR-25 er shit comparred to m82.

Er det muligt at man kunne få SR-25 til at skade det samme som en m82, så politiet har den fordel at have en sniper som har en hurtigere firerate?

Forslag 2:
Jeg synes det kunne være fedt hvis man kunne købe bomber, som ikke skader folk, men fjerner props, så man kan springe sig ind i folks baser på alternative måder. Grunden til at jeg synes den ikke skulle skade folk er at undgå at folk skriver /job ISIS/Terrorist og så skrive /advert ALLAH AKBAR JIHAD!  og så RDM folk. Så en bombe, som kunne sælges af BMD, og som politiet også skal have frit, i form af en bombemand, som der kun kan være 1 af. Man kunne så evt. tilføje en justér eller en fast timer.
Mht. bombemanden, for at ikke at gøre ham alt for OP, så kunne man limit ham til at få adgang til at placere en ny Anti-Bygnings-Bombe hvert 30. sekund.

Og så tilføje en regl med at man så ikke må bygge når man bliver raidet

 

EDIT:

Forslag 3:
Kan vi ikke godt få en regl at man SKAL skrive raid over, når raidet rent faktisk er over, i form af man blev flækket af modstanderen eller lign.? Det er sgu et helvede når en skriver PD raid, og personen bliver anholdt eller dræbt, men det bliver ikke fortalt, og så kommer 742389 politi folk stormene for ingen ting. Jeg ved at det er et spørgsmål om RP at politi folk skal informere sine kollegaer, men også bare når "civile" raider "civile" så er det meget rart at vide at raidet er overstået.

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

Forslag 1:

Jeg synes ikke at der skal ændres noget, når politiet bare kan købe en M82 hos en gun dealer ligesom alle andre, så synes ikke at de skal have et våben ligesom M82 i deres politi skab.

Forslag 2:

Jeg kan virkelig godt lide idéen med bomber, altså til raid som man kunne kunne sprænge props med self, men synes ikke den skal kunne ødelægge en masse props men nok en af gangen.

Dog tror jeg at folk ville misbruge det når der fx. ikke var nogen admins på eller bare i det hele taget.

Jeg har mødt en hel del som plejer at sige "Jamen, det var ikke med vilje." og griner så bagefter når de nu fx kommer til at ramme mig med deres bil. (Ude på græsset.)

Man kunne selvfølgelig prøve at få det på, også have nogen specielle regler for det med bomber, og en hård straf hvis man nu skulle misbruge det.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, Kaninoz said:

+REP

Forslag 1:

Jeg synes ikke at der skal ændres noget, når politiet bare kan købe en M82 hos en gun dealer ligesom alle andre, så synes ikke at de skal have et våben ligesom M82 i deres politi skab.

Forslag 2:

Jeg kan virkelig godt lide idéen med bomber, altså til raid som man kunne kunne sprænge props med self, men synes ikke den skal kunne ødelægge en masse props men nok en af gangen.

Dog tror jeg at folk ville misbruge det når der fx. ikke var nogen admins på eller bare i det hele taget.

Jeg har mødt en hel del som plejer at sige "Jamen, det var ikke med vilje." og griner så bagefter når de nu fx kommer til at ramme mig med deres bil. (Ude på græsset.)

Man kunne selvfølgelig prøve at få det på, også have nogen specielle regler for det med bomber, og en hård straf hvis man nu skulle misbruge det.

Mht. til M82'en, ny folk som kommer ind på serveren og skal være politi må så nøjes med et våben som ikke kan hamle op med fjendernes våben :(

 

Tanken er også at det er kun den prop som bomben er placeret på som vil blive smadret og ikke de omliggende props.
Ja den kan altid misbruges, evt. lave en log om hvem det er der har placeret bomben.

 

Nu hvor jeg tænker over det, så bør det ikke være BMD som sælger det, eftersom BMD kan sælge dem, og derfor supplere sinde raiders med bomber.
Vil det være en idé at en anden sælger det, eller stryge reglen med at en BMD kan raid assist?

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, illegaleAllan said:

Nu hvor jeg tænker over det, så bør det ikke være BMD som sælger det, eftersom BMD kan sælge dem, og derfor supplere sinde raiders med bomber.
Vil det være en idé at en anden sælger det, eller stryge reglen med at en BMD kan raid assist?

Der kunne da godt tilføjes et sted ligesom Drug dealeren, altså ham man aflevere weed til. 

Men så skulle det måske også være lidt dyrt så man ikke bare kunne købe like 10 bomber, også kun betale 5000 for det.

Jeg ved ikke helt, men de finder vel på noget tænker jeg.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, illegaleAllan said:

Forslag 1:

Efter at have spillet som politi i laaaaaaaaaaang tid, så synes jeg virkelig at SR-25 er shit comparred to m82.

Er det muligt at man kunne få SR-25 til at skade det samme som en m82, så politiet har den fordel at have en sniper som har en hurtigere firerate?

Jeg kan kun være enig.

+1

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, illegaleAllan said:

Forslag 1:

Efter at have spillet som politi i laaaaaaaaaaang tid, så synes jeg virkelig at SR-25 er shit comparred to m82.

Er det muligt at man kunne få SR-25 til at skade det samme som en m82, så politiet har den fordel at have en sniper som har en hurtigere firerate?

Forslag 2:
Jeg synes det kunne være fedt hvis man kunne købe bomber, som ikke skader folk, men fjerner props, så man kan springe sig ind i folks baser på alternative måder. Grunden til at jeg synes den ikke skulle skade folk er at undgå at folk skriver /job ISIS/Terrorist og så skrive /advert ALLAH AKBAR JIHAD!  og så RDM folk. Så en bombe, som kunne sælges af BMD, og som politiet også skal have frit, i form af en bombemand, som der kun kan være 1 af. Man kunne så evt. tilføje en justér eller en fast timer.
Mht. bombemanden, for at ikke at gøre ham alt for OP, så kunne man limit ham til at få adgang til at placere en ny Anti-Bygnings-Bombe hvert 30. sekund.

Og så tilføje en regl med at man så ikke må bygge når man bliver raidet

 

EDIT:

Forslag 3:
Kan vi ikke godt få en regl at man SKAL skrive raid over, når raidet rent faktisk er over, i form af man blev flækket af modstanderen eller lign.? Det er sgu et helvede når en skriver PD raid, og personen bliver anholdt eller dræbt, men det bliver ikke fortalt, og så kommer 742389 politi folk stormene for ingen ting. Jeg ved at det er et spørgsmål om RP at politi folk skal informere sine kollegaer, men også bare når "civile" raider "civile" så er det meget rart at vide at raidet er overstået.

 

Nu skal du tænke på, at en SR kan skyde flere skud af gangen.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, illegaleAllan said:

Forslag 2:
Jeg synes det kunne være fedt hvis man kunne købe bomber, som ikke skader folk, men fjerner props, så man kan springe sig ind i folks baser på alternative måder. Grunden til at jeg synes den ikke skulle skade folk er at undgå at folk skriver /job ISIS/Terrorist og så skrive /advert ALLAH AKBAR JIHAD!  og så RDM folk. Så en bombe, som kunne sælges af BMD, og som politiet også skal have frit, i form af en bombemand, som der kun kan være 1 af. Man kunne så evt. tilføje en justér eller en fast timer.
Mht. bombemanden, for at ikke at gøre ham alt for OP, så kunne man limit ham til at få adgang til at placere en ny Anti-Bygnings-Bombe hvert 30. sekund.

Og så tilføje en regl med at man så ikke må bygge når man bliver raidet

-Rep (men har stadig nogle ideer)

Jeg syntes ikke om denne ide, da det ikke vil være smart efter min mening. MEN hvis det nu blev addet syntes jeg det skulle være en bombe som man satte på en block og så alle blocks omring blev fadet i fem sekunder, men alle props bag nocolidede props kunne man ikke kunne komme igennem da det ville ødelægge den måde folk laver baser på. 

Link til kommentar
Del på andre sites

13 hours ago, illegaleAllan said:

Forslag 2:

Jeg synes det kunne være fedt hvis man kunne købe bomber, som ikke skader folk, men fjerner props, så man kan springe sig ind i folks baser på alternative måder. Grunden til at jeg synes den ikke skulle skade folk er at undgå at folk skriver /job ISIS/Terrorist og så skrive /advert ALLAH AKBAR JIHAD!  og så RDM folk. Så en bombe, som kunne sælges af BMD, og som politiet også skal have frit, i form af en bombemand, som der kun kan være 1 af. Man kunne så evt. tilføje en justér eller en fast timer.
Mht. bombemanden, for at ikke at gøre ham alt for OP, så kunne man limit ham til at få adgang til at placere en ny Anti-Bygnings-Bombe hvert 30. sekund.

Og så tilføje en regl med at man så ikke må bygge når man bliver raidet

 

Vil give dig ret i at det vil forårsage en masse rdm, men hvem vil ikke også springe en andens base i luften imens han er ved at bygge? Eller hvis der er event og der er en mur bygget op, hvor meget kan det ikke også ødelægge?

Det kan være en god ide, dog synes jeg ikke det er noget som skal på serveren, på grund af adskillige rdm sager og bygge sager.

Link til kommentar
Del på andre sites

Neutralt REP!

 

  • Forslag 1 bryder jeg mig ikke om, politiet skal intet betale for en sr, jeg synes sr er fin nok og hvis den kan skyde igennem ligeså tykke mure som en M82 kan, så ville de jo have en kæmpe fordel hvor de ikke engang skal betale.

 

  • Forslag 2 bryder jeg mig heller ikke om, da jeg tænker det ville være lidt for godt, du kan bygge 3 porte man skal igennem til ingen nytte, fordi politiet har sniffet dit Weed (Eller en anden grund), laver en Warrant, springer dit hus i stykker, arrester/skyder dig og tager det du har..

 

  • Forslag 3 kan jeg dog godt lide, det du siger med raids, pd raids osv. Er jeg fuldstændig enig i, har selv haft problemer med lignende.

 

//Jakob Unknown//

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, Jakob Unknown said:

Neutralt REP!

 

  • Forslag 1 bryder jeg mig ikke om, politiet skal intet betale for en sr, jeg synes sr er fin nok og hvis den kan skyde igennem ligeså tykke mure som en M82 kan, så ville de jo have en kæmpe fordel hvor de ikke engang skal betale.

 

  • Forslag 2 bryder jeg mig heller ikke om, da jeg tænker det ville være lidt for godt, du kan bygge 3 porte man skal igennem til ingen nytte, fordi politiet har sniffet dit Weed (Eller en anden grund), laver en Warrant, springer dit hus i stykker, arrester/skyder dig og tager det du har..

 

  • Forslag 3 kan jeg dog godt lide, det du siger med raids, pd raids osv. Er jeg fuldstændig enig i, har selv haft problemer med lignende.

 

//Jakob Unknown//

Du kan jo også bare sige at du hader mig :(

 

 

 

ps

 

:P 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

#1 gør politiet for op.

#2 kommer ikke til at ske.

#3 tænker jeg heller ikke er en ting der kommer til at ske. Det er som du selv siger politiets arbejde i forbindelse med pd raids, og jeg tænker ikke det er nødvendigt for crime-raids.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.