Hop til indhold
Stavox
  • 10

>>> RIGTIG MANGE FORSLAG FORDI DET MANGLER VI <<<


West
 Del

Spørgsmål

Mine forslag til serveren på godt og ondt:

  • Langvarige carjacks

Bliver din bil stjålet i et carjack, har carjackeren mulighed for at sætte din bil i sin garage. Der kan den stå indtil søndagens server-reset. Vedkommende kan derfor spawne og bruge din bil, dog bliver politiet underrettet hvis den bliver spawned. Derfor motiveres spillere til at eje samtlige biler og passe yderligere på dem. Forslag kan yderligere kommenteres hvis brug for det.

 

  • Tilføj Yachts, Jetskier og andre fede motorkøretøjer

Spillerne savner nye ting at købe.

 

  • Reducerer (hvis ikke helt fjerne) muligheden for at købe biler/skins/andet for DKK

Idet spillerbasen bliver ældre og ældre, så er der færre der har lyst til at grinde i 1-2 måneder, når man kan tage en søndagsvagt i Netto og bare købe sin drømmebil for danske kroner. Det er desværre et rigtigt demotiverende element pt. og burde stoppes ASAP.

 

  • Skills, der kræver, at man er online for at vedligeholde - Kan være shooting, running, swimming osv.

Dette ville give et nyt aspekt og især fordi alle ville kunne level up, så det ville skabe nye udfordringer for folket.

 

  • Brug af trafiklys i midtby for at fremme RP, bøder på højst 2k af overtrædelser

Bare for at fremme RP og hvis alle hader det, kan det fjernes

 

  • Fjern alt der ikke omhandler at tale fra Discord og genetabler Stavox.dk som værende stedet vi samles

Det er noget fis, at vi er splittet to steder. Det burde være 1 og jeg har bias fordi jeg #1 +repped, så derfor vælger jeg forum som mødestedet fremover.

 

  • Fjern alle penge præmier fra ugens gang og giv dem derimod double printere, så man faktisk skal ind og gøre brug af gevinsten.

En fordel der fremmer aktivitet frem for bare at have sikret X penge er en meget bedre løsning.

 

  • Få unban requests tilbage til offentligheden

Ville måske skabe mere forståelse for hvorfor vi vælger at lukke diverse spillere ind igen hvis de får lov at være tilstede under vedkommendes unban request og ville måske også gøre, at flere folk tænker sig en ekstra omgang inden de sender en dårlig ansøgning, fordi så bliver de til grin af hele serveren.

 

  • Staff samtaler burde ske i samlet selskab igen

Fremmer communitiet

 

  • Ændrer form for staff ansøgninger, påkrævet 150-200 ord om sig selv på dansk, samt skal Irl fornavn fjernes, da det alligevel anses som info leak at bruge in-game

For at lade nye og/eller gamle spillere understrege visse rygter eller forklare sig ud af situationen på selve deres ansøgning.

 

  • Staffs skal være bedre til at skelne mellem spiller-drilleri og mobning. Internetkultur indebærer øgenavne og lige så længe det ikke er decideret grimt sprog eller doxing, så burde det være tilladt.

Ja, jeg synes der er gået for meget fnidder i hvad der tillades og ej. Ingen dør af at blive kaldt et øgenavn, og jeg er 100% sikker på, at det ikke er alle, der er enige i dette forslag.

 

  • Gambling i weekender (folk får en mani og derved kan vi have konstant spillerbase)

Samlede spillere på en måde vi ikke har set længe

 

  • Belønne spillere der aktivt koder e2’er, bygger dupes eller skaber andre ting til serveren

Igennem måske in-game penge eller fået tilføjet noget til mappet eller lign.

 

  • Raceløb i arena-menu

Dispy talte om noget forleden og jeg synes det lød spændende

 

  • Tage stilling til om vi skal fokusere på en ældre eller yngre spillerbase

Der kan sagtens være plads til begge, men synes måske også vi burde være bedre til at være indforståede med at nogle ting er lidt uundgåelige på internettet for eksempel folk der rotter sig imod hinanden på tværs af gang krige osv. 

 

  • Ild og brandbiler

Nyt aspekt ikke set før på Stavox

 

  • Mad og kok

Ikke at man behøver DØ hvis man er sulten, men måske gør man ikke kan samle printere i inventory bag eller noget hvis man er for sulten. Så kan man måske gøre det mere seriøst på et senere tidspunkt, hvis spillerne kan lide konceptet.

 

  • Markedsføring

Er sikker på HOS kan finde nogen (blandt spillerne) der vil lave nogle TikToks osv. for Stavox for bare simple in-game fordele osv

 

Ved godt nogle af forslagene måske ikke er noget alle ville være enige i, men håber folk vil forklare hvad de synes for/imod. Udover det, så håber jeg der kommer mere aktivitet for ejerne ellers bliver det svært at skabe vækst.

- Kærlig hilsen jeres West

Link til kommentar
Del på andre sites

18 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 1

BARE FORDI DU ER MOD BETYDER DET IKKE DU MÅ BRYDE DE GYLDNE STAVOX REGLER!!!

 

Lad være med at samle flere forslag i én tråd. Det gør det svært at sortere efter prioritet, og holde styr på, hvad der er lavet.

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gode forslag tho

(har ik læst dem)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1
28 minutter siden, West skrev:

Fjern alle penge præmier fra ugens gang og giv dem derimod double printere, så man faktisk skal ind og gøre brug af gevinsten.

Ser klart det fede i at vinde fx. flere printere. Problemet med det er at det så bliver konsekvent sværre for at andre gangs at konkurrere når det tidligere vinder gang har adgang til flere "resourcer" der giver XP. Iden om at ændre præmien er god nok, synes selv det er ved at være lidt gammelt bare at vinde 1 mil. Tror dog der skal kigges på andet end at give et gang fordele over alle andre.

 

30 minutter siden, West skrev:

Skills, der kræver, at man er online for at vedligeholde - Kan være shooting, running, swimming osv.

Fucking fed ide. Har du nogle ideer om hvordan han holder en skill vedlige og hvilke fordele et skill giver?

 

32 minutter siden, West skrev:

Raceløb i arena-menu

Kan du huske mere om det, kiggede selv på noget ffa på et tidspunkt til arena

 

34 minutter siden, West skrev:

Reducerer (hvis ikke helt fjerne) muligheden for at købe biler/skins/andet for DKK

Tror ikke vejen er at reducere det men istedet tilføje (rigtigt) mange ting som kun kan fås for ingame penge. Du skal huske at serveren ikke er helt billig at holde kørerene og det at folk kan købe ting, gør at der ikke bliver tabt penge til hosting.

 

39 minutter siden, West skrev:
  • Staff samtaler burde ske i samlet selskab igen

Fremmer communitiet

Ikke noge jeg kan tage en beslutning på, men synes vi burde bringe Community møde tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1

image.png.7a579dd7bb918f7b151be4d34be69305.png

gør så man kan vaske sit hår med shampoo som på billedet sådan lidt rp agtigt og hvis man ikke vasker sig så kommer der fluer om en ligesom det andet weed system der

Redigeret af Huse
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Lige nu, Musti Nord skrev:

BARE FORDI DU ER MOD BETYDER DET IKKE DU MÅ BRYDE DE GYLDNE STAVOX REGLER!!!

 

Lad være med at samle flere forslag i én tråd. Det gør det svært at sortere efter prioritet, og holde styr på, hvad der er lavet.

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gode forslag tho

(har ik læst dem)

 

spurgt nørd imagine 🖖

Vi redder denne server SELVOM DET ER DET SIDSTE VI GØR!!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 minut siden, West skrev:

 

spurgt nørd imagine 🖖

Vi redder denne server SELVOM DET ER DET SIDSTE VI GØR!!!!

At du bruger stadig bruger så meget energi på at få serveren op, viser hvor engageret du er i serveren. Jeg er stolt af dig søn. (har læst forslag nu, og de er faktisk gode)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 minutter siden, Musti Nord skrev:

At du bruger stadig bruger så meget energi på at få serveren op, viser hvor engageret du er i serveren. Jeg er stolt af dig søn. (har læst forslag nu, og de er faktisk gode)

thank u mister 😊

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Vanvittige forslag! Især den med ugens gang præmie, før i tiden var det en limited bil alle fik i ganget i en uge. Evt. Lave så det skiftet hvert uge imellem 4-5 forskellige præmier, 1 Mil, 1 Limited bil(Måske tilføje en ny custom bil, som kun kan bruges i den uge man kan køre den i? Og gøre så man ikke kan købe den både for irl, og ingame penge), 8x Printere osv...

Sindsyge forslag, glæder mig til at se folks svar på dem!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 minut siden, TeNtE skrev:

Vanvittige forslag! Især den med ugens gang præmie, før i tiden var det en limited bil alle fik i ganget i en uge. Evt. Lave så det skiftet hvert uge imellem 4-5 forskellige præmier, 1 Mil, 1 Limited bil(Måske tilføje en ny custom bil, som kun kan bruges i den uge man kan køre den i? Og gøre så man ikke kan købe den både for irl, og ingame penge), 8x Printere osv...

Sindsyge forslag, glæder mig til at se folks svar på dem!

 

Præcis, gevinsten burde jo give ganget lyst til at spille en uge mere, fremfor som kompensation for næste uges pause. 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
48 minutter siden, West skrev:
  • Langvarige carjacks

Bliver din bil stjålet i et carjack, har carjackeren mulighed for at sætte din bil i sin garage. Der kan den stå indtil søndagens server-reset. Vedkommende kan derfor spawne og bruge din bil, dog bliver politiet underrettet hvis den bliver spawned. Derfor motiveres spillere til at eje samtlige biler og passe yderligere på dem. Forslag kan yderligere kommenteres hvis brug for det.

  

Virker ret nederen som den nye spiller, at have sparet op til sin Golf R32, men får den så carjacket om mandagen og en person vælger at beholde den ud til søndag.

 

48 minutter siden, West skrev:
  • Tilføj Yachts, Jetskier og andre fede motorkøretøjer

Spillerne savner nye ting at købe.

God idé, hvis der var mere vand på mappet. Lidt ubrugeligt at have en yacht kun til søen.
 

48 minutter siden, West skrev:
  • Brug af trafiklys i midtby for at fremme RP, bøder på højst 2k af overtrædelser

Bare for at fremme RP og hvis alle hader det, kan det fjernes

Kan godt se pointen, men som jeg husker det er trafiklysene ikke syncet 100%, så en spiller kan f.eks. have grønt lys, mens en anden har gult eller rødt. Det gør det lidt umuligt at gå ud fra trafiklysene.
 

 

41 minutter siden, West skrev:
  • Ændrer form for staff ansøgninger, påkrævet 150-200 ord om sig selv på dansk, samt skal Irl fornavn fjernes, da det alligevel anses som info leak at bruge in-game

For at lade nye og/eller gamle spillere understrege visse rygter eller forklare sig ud af situationen på selve deres ansøgning.

De har mulighed for at svare på evt. -rep eller forklare sig til staffsamtalen. Ser ikke en pointe i at folk skal skrive noget om sig selv, når der alligevel er mundtlige samtaler.
 

 

44 minutter siden, West skrev:
  • Staffs skal være bedre til at skelne mellem spiller-drilleri og mobning. Internetkultur indebærer øgenavne og lige så længe det ikke er decideret grimt sprog eller doxing, så burde det være tilladt.

Ja, jeg synes der er gået for meget fnidder i hvad der tillades og ej. Ingen dør af at blive kaldt et øgenavn, og jeg er 100% sikker på, at det ikke er alle, der er enige i dette forslag.

Hvis en ikke ønsker at blive kaldt et øgenavn eller lign., så kan den anden part blive informeret om det af staff. Er det så noget der fortsætter, kan spilleren blive straffet, da man selvfølgelig ikke ønsker at spillere bliver udsat for mobning på serveren. Går den dog frem og tilbage, så er de lige gode om det og ingen skal straffes. Mener du at dette i stedet bør tillades?

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Aske skrev:

Ser klart det fede i at vinde fx. flere printere. Problemet med det er at det så bliver konsekvent sværre for at andre gangs at konkurrere når det tidligere vinder gang har adgang til flere "resourcer" der giver XP. Iden om at ændre præmien er god nok, synes selv det er ved at være lidt gammelt bare at vinde 1 mil. Tror dog der skal kigges på andet end at give et gang fordele over alle andre.

 

Så må man måske gøre så de ekstra printere ikke producerer XP på samme niveau som normale printere (de originale 4).

 

1 time siden, Aske skrev:

Fucking fed ide. Har du nogle ideer om hvordan han holder en skill vedlige og hvilke fordele et skill giver?

 

Man vedligeholder sit skill ved at udføre sit skill. Når man har makset sit skill ud kan man måske have 2-3% mere damage pr skud eller løbe 5% hurtigere i byen... Trække vejret i vandet i længere tid perhaps.

 

1 time siden, Aske skrev:

Kan du huske mere om det, kiggede selv på noget ffa på et tidspunkt til arena

 

Må lige tage en snak med ham på et tidspunkt

 

1 time siden, Aske skrev:

Tror ikke vejen er at reducere det men istedet tilføje (rigtigt) mange ting som kun kan fås for ingame penge. Du skal huske at serveren ikke er helt billig at holde kørerene og det at folk kan købe ting, gør at der ikke bliver tabt penge til hosting.

 

Nå jaja, men måske lidt en blanding ikk? Kan måske være man kan lave noget lignende, at man skal gøre sig fortjent eller være en lidt mere anderkendt person på serveren så det giver mening at blive set i en fråd superbil...

 

1 time siden, Aske skrev:

Ikke noge jeg kan tage en beslutning på, men synes vi burde bringe Community møde tilbage.

 

100% - Det giver i hvert fald noget håb for at etablere fællesskabet på benene igen

 

58 minutter siden, Smlfn skrev:

Virker ret nederen som den nye spiller, at have sparet op til sin Golf R32, men får den så carjacket om mandagen og en person vælger at beholde den ud til søndag.

 

Søde Smlfn... Så må man sgu danne sig nogle relationer og låne en bil af en homie - eller tage sig sin tid og købe en Golf R32 mere... Man kan jo eje flere af samme slags. Så må man tænke lidt taktisk og måske bruge en bil tilsvarende ens eget agenda. Vi behøver ikke behandle spillerne som var de ypper idioter, de har lidt hjerne trodsalt😜

 

1 time siden, Smlfn skrev:

God idé, hvis der var mere vand på mappet. Lidt ubrugeligt at have en yacht kun til søen.

 

Det kan måske være en målsætning for et nyt mapskift

 

1 time siden, Smlfn skrev:

De har mulighed for at svare på evt. -rep eller forklare sig til staffsamtalen. Ser ikke en pointe i at folk skal skrive noget om sig selv, når der alligevel er mundtlige samtaler.

 

Men det er kun staffs der kan høre det? Det er jo spillerne der skal døje med staffs i cases? Det burde næsten være spillerne der hørte/læste hvad fremtidige staffs har at bringe til bordet

 

1 time siden, Smlfn skrev:

Kan godt se pointen, men som jeg husker det er trafiklysene ikke syncet 100%, så en spiller kan f.eks. have grønt lys, mens en anden har gult eller rødt. Det gør det lidt umuligt at gå ud fra trafiklysene.

 

Så må vi da få syncet drengene op eller lade spillerne bruge E2 emitters/skilte til at få det op og køre

 

1 time siden, Smlfn skrev:

Hvis en ikke ønsker at blive kaldt et øgenavn eller lign., så kan den anden part blive informeret om det af staff. Er det så noget der fortsætter, kan spilleren blive straffet, da man selvfølgelig ikke ønsker at spillere bliver udsat for mobning på serveren. Går den dog frem og tilbage, så er de lige gode om det og ingen skal straffes. Mener du at dette i stedet bør tillades?

 

Jeg synes personligt, at hvis en spiller roder sig ud i, at folk kalder vedkommende et øgenavn der måske er lidt træls, men ikke decideret tarveligt. Så burde det være spillernes eget ansvar at komme på god fod med de andre spillere igen (Ikke at det er sådan jeg behandler cases lige nu, da det er et andet system vi kører med pt.) Men i sidste ende er vi alle bare mennesker og det er en dygtig kompetence at have at kunne løse sine egne problemer og ikke bare kalde cases over de mindste inconveniences. Decideret mobning skal aldrig på tale obviously ... Hvis folk aktivt tager tid ud af deres dag på at opsøge spillere både inde og ude af spillet, så er det complet NO GO, men et lille øgenavn dør ingen af IN MY OPINION. Hvis det hjælper min sag, så må folk med glæde kalde mig taberkylling fremadrettet og jeg vil love jeg ikke dør 💘

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
8 minutter siden, West skrev:

Søde Smlfn... Så må man sgu danne sig nogle relationer og låne en bil af en homie - eller tage sig sin tid og købe en Golf R32 mere... Man kan jo eje flere af samme slags. Så må man tænke lidt taktisk og måske bruge en bil tilsvarende ens eget agenda. Vi behøver ikke behandle spillerne som var de ypper idioter, de har lidt hjerne trodsalt😜

Smlfn har lidt ret i at det bliver en meget hård start for nyere spillere, tænker man bliver nød til at gøre sværerer at stjæle bilen. Er ikke sikker på hvordan men der skal tilføjes mere udfordring end 15 sekunder og klik 3 gange, hvis det kan resultere i at en spiller ikke har sin bil i nogle dage. Der skal også være noget der sætter den tilbage til ejeren hvis personen som stjal den ikke er aktiv. Og lidt flere restriktioner end det.

Redigeret af Aske
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
13 minutter siden, Aske skrev:

Smlfn har lidt ret i at det bliver en meget hård start for nyere spillere, tænker man bliver nød til at gøre sværerer at stjæle bilen. Er ikke sikker på hvordan men der skal tilføjes mere udfordring end 15 sekunder og klik 3 gange, hvis det kan resultere i at en spiller ikke har sin bil i nogle dage. Der skal også være noget der sætter den tilbage til ejeren hvis personen som stjal den ikke er aktiv. Og lidt flere restriktioner end det.

 

Ej mon gutter, der er slet ikke nok "nye spillere" til, at det ville være sådan et stort problem. I får det til at lyde som om, at det kræver flere ugers grind at skaffe blot 75k til en ny bil. Jeg synes sgu i er nogle tøsedrenge. Jeg har flere gange i min Stavox-karriere brugt / givet alle mine penge væk. Og alligevel kommet ud på toppen. Jeg synes helt klart det ville skabe en langt mere realistisk måde at anse sin bil på. Det sgu ikke verdens undergang gutter, man skal jo passe på sine ejendele

 

Hvis bilen på nogen mulig måde kommer tilbage i hænderne på den oprindelige ejer eller Politiet, så vender den tilbage til ejerens garage gratis eller til 10k.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Lige nu, Farid NOrd skrev:

Hvem er alle de her nye spillere der bliver snakket om???

 

Preach homie 💕

37 minutter siden, Aske skrev:

Smlfn har lidt ret i at det bliver en meget hård start for nyere spillere, tænker man bliver nød til at gøre sværerer at stjæle bilen. Er ikke sikker på hvordan men der skal tilføjes mere udfordring end 15 sekunder og klik 3 gange, hvis det kan resultere i at en spiller ikke har sin bil i nogle dage. Der skal også være noget der sætter den tilbage til ejeren hvis personen som stjal den ikke er aktiv. Og lidt flere restriktioner end det.

 

pt 2: Man kunne også gøre så, at man kun kan have en bil STJÅLET FRA GARAGEN af gangen. Så hvis man har en bil stjålet i en andens garage, så kan man altid despawn en anden bil efter den sædvanlige time som normalt - dette er bare et lidt kedeligt alternativ tho

Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.