Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ebert


JNexoKnight
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn:JNexoKnigh
Staff ingame navn:Ebert
Dit SteamID:STEAM_0:1:419153580
Staff SteamID:STEAM_0:1:41176525

Tidspunkt for hændelse:23.00 til 23.03
Forklar situationen: jeg har lige kørt et rase og ligger og nosser op af vægen ude ved tunnel til Varehus fra induse og da jeg er oppe på vægen falder over i mod praten og dowen ham jeg hlæper ham op igen og kører videre så kommer ebert og giver mig carban på 15 min og det er jeg okay med men så opdater han det til 30 min fordi "det mener jeg er mere pasne" jeg var okay med de 15 min men jeg synes at 30 min er lige i overkanten
Bevis: ghst 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, JNexoKnight skrev:

Dit ingame navn:JNexoKnigh
Staff ingame navn:Ebert
Dit SteamID:STEAM_0:1:419153580
Staff SteamID:STEAM_0:1:41176525

Tidspunkt for hændelse:23.00 til 23.03
Forklar situationen: jeg har lige kørt et rase og ligger og nosser op af vægen ude ved tunnel til Varehus fra induse og da jeg er oppe på vægen falder over i mod praten og dowen ham jeg hlæper ham op igen og kører videre så kommer ebert og giver mig carban på 15 min og det er jeg okay med men så opdater han det til 30 min fordi "det mener jeg er mere pasne" jeg var okay med de 15 min men jeg synes at 30 min er lige i overkanten
Bevis: ghst 

 

Hej nexo. 

 

Jeg kommer til casen, hvor at jeg kan mærke på dig at du grinte af hele situationen. Hvor jeg derefter giver dig et såkaldt car-ban på 15 minutter. 

Efter dette ser jeg på det hele og kan se at det er din intension at køre Werner ned, og derefter vælger jeg så at skrue tiden op på dit carban - Til 30 minutter.

Mener ikke du tog situationen seriøst, og virker ligeglad med de 15 minutter jeg gav dig til at starte med. MVH - Ebert 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutter siden, Ebert skrev:

 

Hej nexo. 

 

Jeg kommer til casen, hvor at jeg kan mærke på dig at du grinte af hele situationen. Hvor jeg derefter giver dig et såkaldt car-ban på 15 minutter. 

Efter dette ser jeg på det hele og kan se at det er din intension at køre Werner ned, og derefter vælger jeg så at skrue tiden op på dit carban - Til 30 minutter.

Mener ikke du tog situationen seriøst, og virker ligeglad med de 15 minutter jeg gav dig til at starte med. MVH - Ebert 😄

hej Ebert vi havde en længere samtale ingame hvor jeg forklart dig om hvor for jeg synse at det ikke var fære, En af de punter var at det var et udheld så det gejer mig ikke så meget med 15 min da det ikke er så lang tid at rp rundt hvor det er svære for mig at rp rundt ude en bil i de 30 min som jeg tylige vis ikke er tilfres med.

Under vores sankke komme det op at du ikke synes at jeg lætet noglet af sedosunen da den var lidt ligegald med de 15 min fordi det bare var en uheld

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har haft en samtale med Ebert om episoden.

Længden af straffe er op til den individuelle Staff at vurdere, er de i tvivl kan de altid spørge til råds.


Med det sagt, er det selvfølgelig ikke helt optimalt at begynde at ændre på den straf der først er tildelt (der kan dog være undtagelser når det f.eks. er bans). Når det er noget så simpelt som et carban, skulle Ebert ikke have ændret længden efter, at han havde givet dig carbannet. Det har jeg selvfølgelig også snakket med Ebert om, så han er klar over det til en anden gang. 🙂

 

Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.