Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - maThIaS


Suk Macok
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Suk Macok
Staff ingame navn: mathias
Dit SteamID: STEAM_0:0:111207421
Staff SteamID: STEAM_0:0:459209725

Tidspunkt for hændelse: 22:23 - 20:40


Forklar situationen:

Jeg forsøger at undslippe fra Evolv i min bil, da han forsøger at arrestere mig. Mit forsøg mislykkes, og jeg ender i fængsel. Efter at være blevet løsladt, går jeg hurtigt tilbage til min bil, men bliver smidt ud og anholdt uden nogen angivet grund. Jeg var uvidende om, at Evolv var ved at konfiskere min bil, da han ikke gav mig besked, da jeg forsøgte at komme ind i den.

 

Efterfølgende ringer jeg til supporten (case) og bringes i en sag. På det tidspunkt var TeNte ansvarlig for sagen og var enig i, at arrestationen muligvis var for grov. TeNte diskuterer sagen med mathias, der mener, at arrestationen var fair. Dette virker uforståeligt, da jeg ikke blev informeret om, at jeg ikke måtte ind i bilen eller skulle forlade den. Efterfølgende forsøger jeg at diskutere sagen med mathias og forstå hans synspunkter, men han afviser at tale med mig. (mathias havde det endelige valg i casen)

 

Jeg føler mig meget uretfærdigt behandlet, især når selv TeNte var enig eller delvist enig med mig. Ikke for at diskriminere, men jeg oplever også, at mathias' skriftlige kommunikation er svær at forstå, og han anvender til tider uhensigtsmæssigt sprog over for spillere. Desuden virker det som om, han besidder en unødvendig autoritet over sit navn(Patent).


Bevis:

------------------------------

147481195_GarrysmodScreenshot2024_01.30-22_41_51_37.png

Redigeret af Kunichiwa Bing Chilling
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

hej suk synes du var selv uden om dit arrests i og med du godt vist den sku tages din bil kan ik forstår du klare over mig som han bare sprøger ind til
og du bare laver klagen fordi du har et hade mod mig (som jeg os har bevise på) og hvis man kigger din klege igemmen så synes jeg ik jeg ved bruge for maget tid på den god dag ellers

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej mathias

Jeg har ikke et decideret had mod dig. Jeg føler bare du er uegnet som staff.

Et ekstremt aktivt gangmedlem og samtidig staff hænger bare ikke sammen. Kan nemt føre til favorisering, mildere straffe og oversete regelbrud.
Du har altid en dårlig attitude over for mig når jeg laver cases omhandlet om dig.

Der endda en regel(6.1) der er blevet lavet om på grund af dit kritik over du tabte en case mod dig (Min case😮).

 

Hvis du læser chatten er der også meget had over for dig. Det skal der selvfølgelig ikke være, men viser bare hvor uegnet som staff du er.
Du virker som et positivt menneske, men ekstremt negativ når du bliver sagt imod.

Jeg føler selv du skal for styr på dit sprog, negativ tone og flabethed, så vil alt "had" fra min side forsvinde.

Redigeret af Kunichiwa Bing Chilling
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Suk Macok.

Jeg har undersøgt sagen nærmere sammen med Zenoxxi, dette indebærer at vi har snakket med TeNtE og Mathias, samt så har vi set ghostscenen for situationen.
 

Vi har valgt udelukkende at fokusere på beslutningen i din arrest case i den her klage.

I den her situation har Zenoxxi og jeg vurderet at du ikke skulle have arresteret. Grundlaget for dette er at Evolv af en eller anden årsag skulle bruge så lang tid på at konfiskere din bil. Eftersom konfiskeringstilladelsen bliver lavet samtidigt med at du hopper ind i bilen, så er det ikke tydeligt den er ved at blive konfiskeret.
Havde du hoppet ind i bilen, hvor konfiskeringstilladelsen var lavet før, så måtte du godt blive arresteret.

 

Mathias har derfor vurderet forkert i den her situation, hvilket vi beklager.

 

Har du mere du vil tilføje, kan du sende til PM til mig og/eller @Zenoxxi
Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.