Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - bArEmAxX


Suk Macok
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Bjarne Jensen
Staff ingame navn: BareMaxx
Dit SteamID: STEAM_0:0:111207421
Staff SteamID: STEAM_0:1:39487210

Tidspunkt for hændelse: Kl 19:00ish
Forklar situationen: Mig og Mufasa havde en mindre diskussion om noget var rp relateret. Der var ingen dårlige vibes, blot bare en lille venlig diskussion. Derefter skriver kaid flere gange at vi skal holde kæft og vi kan gå et andet sted hen. Til den voldsomme kommentar skriver jeg blot at kaid er inkompetent (ment til selve diskussionen). Derefter får lille mig et mute på 60 minutter.

Derefter påstår jeg også at det er urimeligt når BareMaxx tydeligvis er kendt for sit flabbet sprog i andre diskussioner i OOC. Hvor han mener det er bedre at bruge ordet "tud" istedet for at stoppe diskussionen. 

Betydningen af inkompetent for de uvidne (Måske BareMaxx)
uden tilstrækkelige kvalifikationer på et bestemt område; uden evne til at bruge sine kvalifikationer rigtigt

Bevis:

TudemissenBareMaxx.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Bjarne Jensen,

Nu hvor jeg sidder og ser situationen igen, kan jeg måske godt se, at 1 times mute måske var lige groft nok, for det du skrev. Dette er især nu hvor jeg læser Kaid’s besked igen, som egentlig ikke selv er ret ”pænt” formuleret.

Jeg gav dig oprindelig 1 times mute fordi det var en dum diskussion i OOC, hvor du var fortsat efter jeg lige havde muted ”Holodomor88” i 1 time. Han fik et mute for at vise at nu slutter det her, men du valgte at fortsætte. Det var af min overbevisning at alle kunne se når andre blev muted, men når jeg ser på dit billede, kan jeg godt se, at du kun kan se dit eget mute. Det er derfor en overreaktion fra min side af, hvilket jeg beklager. Stod jeg i situationen igen, var du nok ikke blevet muted.

 

Jeg tager episoden på mine skuldre og beklager min dårlige dømmekraft i den her situation.

Redigeret af BareMaxx
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan godt se, at det fra jeres perspektiv virker ret voldsomt med mute. BareMaxx har indset denne fejl, som han også undskylder for.

Vi beklager episoden, og bestræber os på, at lignende situationer ikke vil gentage sig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.