Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage


Farid NOrd
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Farid Nord
Staff ingame navn: ?
Dit SteamID: STEAM_0:0:93775432
Staff SteamID: ?

 

Tidspunkt for hændelse: 20:31 (Discord)

 

Forklar situationen:
Meow sender en gif i general som omhandler assistance til at producere weed. Denne bliver derefter slettet af en hemmelig staff, som ikke ønsker at give sig selv til kende. Dette var ikke et regelbrud, men blev fjernet som om det var. Vil ikke mene at spørger om hjælp via en billede format, er et regelbrud. Dette indikerer regelsættet heller ikke.

 

Bevis: Discord logs (?)

414781269_3490094437906555_111067186708694691_n.png

414693254_904837021297484_1506347254116108981_n.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Farid,

Var det ikke Musti der sendte denne gif?

Hvad havde katten i baggrunden og meme-formatet med spørgsmålet at gøre, udover at lave en "Vi skal lige lave en funny gif og bevise det bliver slettet, haha?"?

Da Mustis gif blev slettet første og anden gang, hvorfor havde han så behov for at sende den for 3. gang? Her kunne han vel tænke sig til, at når den første og anden gif blev slettet, at så blev den præcis samme gif for 3. gang det nok også!

Hvis Musti reelt havde dette spørgsmål, hvorfor har han så ikke skrevet det efterfølgende?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Smlfn. Jeg sendte den en gang, og så anden gang og fik timeout. derefter har jeg sendt den i shitpost, hvor der ikke kom svar, men har spurgt in game og fået svar på mit spørgsmål nu. Grunden til jeg valgte gif, var så den fik mere opmærksomhed. Jeg beklager 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Smlfn skrev:

Hej Farid,

Var det ikke Musti der sendte denne gif?

Hvad havde katten i baggrunden og meme-formatet med spørgsmålet at gøre, udover at lave en "Vi skal lige lave en funny gif og bevise det bliver slettet, haha?"?

Da Mustis gif blev slettet første og anden gang, hvorfor havde han så behov for at sende den for 3. gang? Her kunne han vel tænke sig til, at når den første og anden gif blev slettet, at så blev den præcis samme gif for 3. gang det nok også!

Hvis Musti reelt havde dette spørgsmål, hvorfor har han så ikke skrevet det efterfølgende?

Meow sendte en gif hvor han ønskede assistance til weed. Han manglede folk til at lave dette med, men den blev fjernet igen. Alt dette med musti er et glimrende eksempel på, at der netop ikke er styr på dette. 

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, Musti Nord skrev:

Jeg sendte den en gang, og så anden gang og fik timeout

Beklager. Det var en anden Nord-gut der også har sendt præcis den samme. Om ikke andet, så kunne du regne ud, at den ikke skulle sendes når din første blev slettet og du også kort forinden kommenterede på andre gifs, der blev slettet.

 

 

15 minutter siden, Musti Nord skrev:

Grunden til jeg valgte gif, var så den fik mere opmærksomhed.

Når der bliver sendt gifs i meme-format virker det, på mig, ikke som et seriøst spørgsmål. Hvis du bare skriver det i stedet, skal du nok få svar.

 

 

3 minutter siden, Farid NOrd skrev:

Meow sendte en gif hvor han ønskede assistance til weed.

Som jeg husker gifsne fra meow der blev slettet, så var disse også lavet i meme-format. Tager man udgangspunkt i 25.2 (der godt nok gælder forum), så skal memes sendes i shitpost.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Smlfn skrev:

Beklager. Det var en anden Nord-gut der også har sendt præcis den samme. Om ikke andet, så kunne du regne ud, at den ikke skulle sendes når din første blev slettet og du også kort forinden kommenterede på andre gifs, der blev slettet.

 

 

Når der bliver sendt gifs i meme-format virker det, på mig, ikke som et seriøst spørgsmål. Hvis du bare skriver det i stedet, skal du nok få svar.

 

 

Som jeg husker gifsne fra meow der blev slettet, så var disse også lavet i meme-format. Tager man udgangspunkt i 25.2 (der godt nok gælder forum), så skal memes sendes i shitpost.
 

Det var en reel søgen på at spille med andre, billedet brugt er for at skabe opmærksomhed.. Forstår ikke hvad anden brug et billede skulle have

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Farid NOrd skrev:

Det var en reel søgen på at spille med andre, billedet brugt er for at skabe opmærksomhed.. Forstår ikke hvad anden brug et billede skulle have

Okay. Tænker ikke jeg vil uddybe det yderligere. Hvis du ikke har mere at tilføje, har jeg heller ikke yderligere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi ønsker ikke at have gifs i generel-chat, fordi at det hurtigt kommer til at spamme, det kan i bruge shitposting til. Hvis i reelt ønsker svar på et spørgsmål, kan i jo skrive det som en normal besked ligesom alle andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.