Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Mio


Deagle Mester
 Del

Recommended Posts

2 minutter siden, Deagle Mester skrev:

du bringer mig sætter mig der og returner mig og så går du videre det er ikke en fejl da du derefter ikke bringer eller går til en anden

Mathias tog fat i ham, det var en fejl den er ikke længer 

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er flere personer der siger n-ordet i den situation, og Mio kom til at tage fat i dig. Du fik endda at vide, at det var en fejl, og du vælger endda og grine af det efter Mio returnere dig.

Du kunne jo godt grine af episoden, så forstå ikke helt grundlaget for en klage? Der blev lavet en lille bitte fejl, hvilket kan ske. Du mistede hverken penge, hp, våben, eller andet på det?

 

Hvad er problemet helt præcist her?

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Deagle Mester skrev:

At være inkompetent er jo problemet? Jeg står over for "Mathias" i denne case og forklarer ham, at denne person sagde det, og så vælger "Mio" at fjerne mig fra casen og så bare smutte igen bagefter.


Du var aldrig en del af det og at jeg kommer til at bringe dig det ændrer 0% så stop nu med at diskuterer får at diskuterer jeg har sagt det var en fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, 𝓜𝓲𝓸 skrev:

Du var aldrig en del af det og at jeg kommer til at bringe dig det ændrer 0% så stop nu med at diskuterer får at diskuterer jeg har sagt det var en fejl.

Fejl min bare røv der er forskel på "Carlo Pihl" og "lil nosse1" og man kommer ikke til at bringe den forkerte person, når navnene er så forskellige.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Deagle Mester skrev:

Fejl min bare røv der er forskel på "Carlo Pihl" og "lil nosse1" og man kommer ikke til at bringe den forkerte person, når navnene er så forskellige.

Så du har ikke lavet en fejl før?! 

Du er blevet taget fat i ganske kort, hvor han nævner at det er en fejl, så behøver vi ligesom ikke at gøre mere ved det.
Jeg synes ærlig talt, at det er spild af vores tid, at du laver den her klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.