Hop til indhold
Stavox

AFK-Betjent oplevelse


Farid NOrd
 Del

Recommended Posts

Hej

 

Spottede i dag en afk betjent og tænkte jeg ville være behjælpelig. Jeg skriver en /112 for at fortælle dem, at (navn) stod afk som betjent. Jeg gjorde dette, fordi der er vicerigs på serveren, ergo tænker jeg ikke, at jeg skal calle en case. Jeg får derefter smidt en bøde på 10k i hovedet for at /112 misbruge......?

 

Forstår andre også det her som om, at man bare skal drukne staffs i case, selvom der er vicerigs på? Hvad er rollen overhovedet som vicerigs så lol

  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan kontakte en vicerigs ved at spørge efter ham ved PD eller lave en advert (som du også fik at vide?). Derudover er det vel også lidt dumt at misbruge 112 igen, når du lige har fået at vide, at du ikke skulle bruge 112 til det.

Og nej, du skal heller ikke lave case, hvis bare du spotter 1 AFK-betjent. Han bliver auto-demoted efter 10min alligevel, hvis han ikke kommer tilbage

  • -Rep 1
  • Dum 1
  • Sejt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Smlfn skrev:

Du kan kontakte en vicerigs ved at spørge efter ham ved PD eller lave en advert (som du også fik at vide?). Derudover er det vel også lidt dumt at misbruge 112 igen, når du lige har fået at vide, at du ikke skulle bruge 112 til det.

Og nej, du skal heller ikke lave case, hvis bare du spotter 1 AFK-betjent. Han bliver auto-demoted efter 10min alligevel, hvis han ikke kommer tilbage

JEG forventer at hvis der er vicerigs, så skal JEG ikke bruge mine penge, på at gøre hans arbejde? Følger der intet ansvar med den rolle? Jeg forsøger at skabe noget RP-mæssigt, hvor man benytter folks roller in-game men bliver i stedet straffet????? Er RP osv blevet en så lille ting, at det bare er noget vi fremadrettet dropper??? For så vil jeg gerne vide det

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Farid NOrd skrev:

JEG forventer at hvis der er vicerigs, så skal JEG ikke bruge mine penge, på at gøre hans arbejde?

Du bruger heller ikke penge på at køre til PD og spørge efter ham.
 

 

5 minutter siden, Farid NOrd skrev:

Følger der intet ansvar med den rolle? Jeg forsøger at skabe noget RP-mæssigt, hvor man benytter folks roller in-game men bliver i stedet straffet????? Er RP osv blevet en så lille ting, at det bare er noget vi fremadrettet dropper??? For så vil jeg gerne vide det

Er det ikke RP at snakke med folk i RP? Forstår ikke helt hvad du mener.

Hvis du får at vide, at du ikke skal bruge 112 til det og derefter vælger at bruge 112 til det igen, så er det jo netop RP, at en betjent så giver dig en bøde.

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.