Farid NOrd Skrevet November 5, 2023 Del Skrevet November 5, 2023 Hej Spottede i dag en afk betjent og tænkte jeg ville være behjælpelig. Jeg skriver en /112 for at fortælle dem, at (navn) stod afk som betjent. Jeg gjorde dette, fordi der er vicerigs på serveren, ergo tænker jeg ikke, at jeg skal calle en case. Jeg får derefter smidt en bøde på 10k i hovedet for at /112 misbruge......? Forstår andre også det her som om, at man bare skal drukne staffs i case, selvom der er vicerigs på? Hvad er rollen overhovedet som vicerigs så lol 2 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Smlfn Besvaret November 5, 2023 Del Besvaret November 5, 2023 Du kan kontakte en vicerigs ved at spørge efter ham ved PD eller lave en advert (som du også fik at vide?). Derudover er det vel også lidt dumt at misbruge 112 igen, når du lige har fået at vide, at du ikke skulle bruge 112 til det. Og nej, du skal heller ikke lave case, hvis bare du spotter 1 AFK-betjent. Han bliver auto-demoted efter 10min alligevel, hvis han ikke kommer tilbage 1 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Farid NOrd Besvaret November 5, 2023 Forfatter Del Besvaret November 5, 2023 Lige nu, Smlfn skrev: Du kan kontakte en vicerigs ved at spørge efter ham ved PD eller lave en advert (som du også fik at vide?). Derudover er det vel også lidt dumt at misbruge 112 igen, når du lige har fået at vide, at du ikke skulle bruge 112 til det. Og nej, du skal heller ikke lave case, hvis bare du spotter 1 AFK-betjent. Han bliver auto-demoted efter 10min alligevel, hvis han ikke kommer tilbage JEG forventer at hvis der er vicerigs, så skal JEG ikke bruge mine penge, på at gøre hans arbejde? Følger der intet ansvar med den rolle? Jeg forsøger at skabe noget RP-mæssigt, hvor man benytter folks roller in-game men bliver i stedet straffet????? Er RP osv blevet en så lille ting, at det bare er noget vi fremadrettet dropper??? For så vil jeg gerne vide det Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Smlfn Besvaret November 5, 2023 Del Besvaret November 5, 2023 Lige nu, Farid NOrd skrev: JEG forventer at hvis der er vicerigs, så skal JEG ikke bruge mine penge, på at gøre hans arbejde? Du bruger heller ikke penge på at køre til PD og spørge efter ham. 5 minutter siden, Farid NOrd skrev: Følger der intet ansvar med den rolle? Jeg forsøger at skabe noget RP-mæssigt, hvor man benytter folks roller in-game men bliver i stedet straffet????? Er RP osv blevet en så lille ting, at det bare er noget vi fremadrettet dropper??? For så vil jeg gerne vide det Er det ikke RP at snakke med folk i RP? Forstår ikke helt hvad du mener. Hvis du får at vide, at du ikke skal bruge 112 til det og derefter vælger at bruge 112 til det igen, så er det jo netop RP, at en betjent så giver dig en bøde. 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dette er et populært indlæg West Besvaret November 5, 2023 Dette er et populært indlæg Del Besvaret November 5, 2023 Altså jeg kan både se det fra det ene og andet perspektiv. På den ene side er det røv irriterende at have AFK-betjente som bare får en god del af lagkagen når det angår udbetaling, især hvis vedkomne har en form for AutoClicker der hopper en gang i mellem eller lignende. På den anden side føler jeg også man skal have lov til at gå på toilettet i 5-10 minutter uden et spark i røven. Altså idéen om at udstille vedkomne i Advert virker altså lidt mærkeligt. Hvorimod en direkte besked til Politistyrken i min mening giver langt bedre mening. Selv hvis Smlfn tror benzin er gratis på serveren: 4 minutter siden, Smlfn skrev: Du bruger heller ikke penge på at køre til PD og spørge efter ham. Jeg tror i hvert fald ikke det har skadet Politistyrken at få en venlig melding over 112 angående en af deres betjentes tendenser til at være AFK. Og en bøde på 10k er så urealistisk som noget kan være. -Yung Coke Er en Player 5 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts