Hop til indhold
Stavox

Broooo har jeg set ud i fremtiden på den her?


West

Recommended Posts

tidshacking! permbanned

 

Hvis du skulle være i tvivl om, hvordan det rent faktisk er gået til, er det fordi at tiden oppe i hjørnet, kommer fra din pc, og loggen over bøder, bruger serverens tid. Selvom alle computere synkroniserer deres tid med "tidsservere", kan der sagtens være helt op til 30 sekunders forskel fra computer til computer.

  • Kreativt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
6 minutter siden, Emoyly skrev:

tidshacking! permbanned

 

Hvis du skulle være i tvivl om, hvordan det rent faktisk er gået til, er det fordi at tiden oppe i hjørnet, kommer fra din pc, og loggen over bøder, bruger serverens tid. Selvom alle computere synkroniserer deres tid med "tidsservere", kan der sagtens være helt op til 30 sekunders forskel fra computer til computer.

 

nooooooooooo!!!!!!!! jeg tror ikke på dig, jeg er sikker på, at min computer simpelthen bare er BEDRE og, at den kan se i freeemtideeen

  • +Rep 1
  • Hat 1
Link til kommentar
22 timer siden, Emoyly skrev:

tidshacking! permbanned

 

Hvis du skulle være i tvivl om, hvordan det rent faktisk er gået til, er det fordi at tiden oppe i hjørnet, kommer fra din pc, og loggen over bøder, bruger serverens tid. Selvom alle computere synkroniserer deres tid med "tidsservere", kan der sagtens være helt op til 30 sekunders forskel fra computer til computer.

Er det kun tidsforskel, eller er der forskel på gameplayet?

Link til kommentar
7 minutter siden, Emoyly skrev:

Kun tiden, det har ingen påvirkning på spillet 🙂

 

Hvad nu hvis man køber en computer fra et land, hvor tidszonen er omtrent 1 time foran Danmark? Ville man så eventuelt kunne se hvad der sker på serveren 1 time forud?

  • +Rep 1
  • Hat 1
Link til kommentar
18 minutter siden, ʏᴜɴɢ ᴄᴏᴋᴇ skrev:

Hvad nu hvis man køber en computer fra et land, hvor tidszonen er omtrent 1 time foran Danmark? Ville man så eventuelt kunne se hvad der sker på serveren 1 time forud?

Ja. Det er sådan tidsrejse fungerer. Du kan gøre det samme med f.eks. Facebook. Stiller du uret på din pc en time frem, kan du opslag der først bliver skrevet om en time.

Men jeg tror det er ulovligt at gøre, så du skal ikke sige til nogen, at jeg har fortalt dig det.

  • Sødt 1
  • Sjovt 1
Link til kommentar
  • 3 months later...
18 minutter siden, twiniie skrev:

det er spillet da tæller forkert med spil klok og pc klok så den klok da står på bøden er tabletten da ikke kan klokken så tabletten tæller lidt hurtig fremad 

 

mvh twinie ejer ahit kluben

Hej twiniie, du er meget respekteret på serveren pga. din stilling i "hit kluben", derfor er jeg sikker på, at du har ret i din påstand!

 

mvh en dedikeret tidligere permbannet spiller

  • +Rep 1
Link til kommentar
  • 3 weeks later...
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.