Hop til indhold
Stavox

[Solved] Admin bøjer regler til ejen fordel


Danielbc28
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Daniel Dagbog
Staff ingame navn: Bananna
Dit SteamID: STEAM_0:0:139065980
Staff SteamID: STEAM_0:0:189044768

Tidspunkt for hændelse: 20:30 ca
Forklar situationen: Jeg havde en lettere uheldig case med Bananna, hvor han står og fortæller mig at mine base er fail. Så tideligt som i går aftes, sad jeg og læste op på reglerne, dvs at jeg tydeligt kender reglsættet.
han kommer så og fortæller mig at mine defense props ikke må være transparente (eksempel: https://imgur.com/a/riXwx7y). Der står tydeligt i reglerne at det kun er i raidingange man IKKE må benytte semi-transparente props. regl citeret "4.8 Du må ikke benytte semi-transparante props i din raidindgang, da synligheden varierer afhængig af hvilken side man kigger fra.". Han truer mig så at slette min base, hvis jeg ikke gør som han befaler, selvom jeg påpeger at det er tilladt.
Bevis: intet

image.png

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, Danielbc28 skrev:

"4.8 Du må ikke benytte semi-transparante props i din raidindgang, da synligheden varierer afhængig af hvilken side man kigger fra.".

Jeg samt Nichzar mener du benytter de semi-transparante props da du bruger dem til at åbne for så at skyde igennem, da den ligeså flimre fra en side, giver det klart en fordel omkring hvor man står, og derfor da i bruger den til beskyttelse af basen, bliver den brugt i raidingangen, som ligeså kan ses på dit billede.

 

33 minutter siden, Danielbc28 skrev:

Han truer mig så at slette min base, hvis jeg ikke gør som han befaler, selvom jeg påpeger at det er tilladt.

Jeg truede IKKE med at slette jeres BASE, dog det der ER ulovligt i jeres base.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så må i fikse jeres reglsæt. Hvis reglerne ikke påtyder at mine defenseprops ikke må være semi-transparante, så antager jeg at de gerne må. Derfor må i fikse jeres regler, og IKKE min base!

Også må Nichzar stoppe med at bøje reglerne, efter hans vilje. 

Redigeret af Danielbc28
Link til kommentar
Del på andre sites


Nichzar bøjer jo ikke reglerne

Først skyder du skylden på vi bøjer reglerne, og nu skyder du den på reglerne.
 

Du må ikke benytte semi-transparante props i din raidindgang, da synligheden varierer afhængig af hvilken side man kigger fra.
da du jo bruger dem til din raidindgang så er det jo ulovligt.



 

Redigeret af Banana
grammatik.
Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Danielbc28 skrev:

propsne er jo ikke i min raid ingang lmao?

Jeg skrev ikke de direkte var i din raidindgang, dog bruger du dem til den, hvilket ikke er tilladt.


"4.8 Du må ikke benytte semi-transparante props i din raidindgang, da synligheden varierer afhængig af hvilken side man kigger fra.".
da de er blevet benyttet i dette omfang er det ikke tilladt, jeg har ikke interesse af at diskutere dette mere, da vi ikke finder en overens punkt, tænker jeg at jeg vil afvente en  konklusion fra HOS

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, beklager den lange svartid.

Det er korrekt, at det er noget vi ikke har tilladt, men jeg kan godt se, at det ikke har været beskrevet godt nok i reglerne ift. hvad vi mener.
Jeg har nu omdefineret reglen, så der står at du ikke må benytte semi-transparente props til at beskytte raidindgangen, og ikke "i din raidindgang"

 

Gammel regel:

"Du må ikke benytte semi-transparante props i din raidindgang, da synligheden varierer afhængig af hvilken side man kigger fra."

 

Ny regel:
"Du må ikke benytte semi-transparante props til at beskytte din raidindgang, da synligheden varierer afhængig af hvilken side man kigger fra."

 

Vi beklager misforståelsen mellem dig og Bananna. Du er meget velkommen til at kontakte en fra HoS direkte ift. spørgsmål med reglerne, da det er os der står for at formulere dem. 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.