Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage På Kartofler


SnobbeDk
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn:AzureTGR
Staff ingame navn:Kartofler
Dit SteamID:STEAM_0:1:27615237
Staff SteamID:STEAM_0:1:196765904

Tidspunkt for hændelse:17:19
Forklar situationen:Jeg står Nede I fængslet Pga Jeg er Blevet andholdt Så Kommer KArtofler Og Slayer en anden Og så Sagde JEg hvofor Slayer Du Folk KArtofler Så Siger han skal jeg også gøre det hved dig og så gør han det hved mig
Bevis: Har ik Noget

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.

Jeg kan umiddelbart ikke helt forstå, hvorfor du vælger at lave en klage angående situationen i fængslet. Jeg står på daværende tidspunkt og hakker noget metal, hvor jeg pludselig bliver mødt af dig. Idet du opsøger mig i fængslet, formår du at se jeg hiver lidt fat i ”Joe exotic”, hvor han i denne sammenhæng blev trukket lidt væk fra metallet. Dette var selvfølgelig blot noget jeg gjorde for sjov, og jeg vidste på daværende tidspunkt, at han ikke ville have noget imod lidt spas og løjer. Du vælger dog at spørge lidt ind til situationen, for at høre hvad jeg lavede med ham.
 

Derefter kom du pludselig med nogle kommentarer, omkring at jeg ikke turde at kaste rundt med dig, og dette sagde du faktisk gentagende gange. Derfor valgte jeg i denne forbindelse at anvende slay, for at lave et lille sjovt scenarie ud af situationen. Så dette var således ikke med intentionerne om at gøre dig sur, trist, eller på nogen måder misbruge mine kræfter. Desuden fremvirkede du heller ikke særlig provokeret af situationen efterfølgende. Men du valgte dog alligevel at lave en case omkring ”staff-abuse”, hvor du forklarede Ariana hvad der var sket, og samtidig fik et lille grin ud af episoden. Faktisk vælger du herefter at opsøge mig igen, men denne gang hvor du spurgte mig om at tildele dig et ”jail”, og dette blev jeg også spurgt om flere gange. Men dette valgte jeg selvfølgelig ikke at gøre.
 

Så jeg forstår ikke helt hvor du skulle have set mig slay andre spillere, for du var den eneste som blev slayed af mig på daværende tidspunkt i fængslet. Desuden forklarede du mig heller ikke på noget tidspunkt, at du var utilfreds over situationen, eller ønskede at lave en klage omkring det efterfølgende. Vi snakkede faktisk også lidt sammen efter at du havde udformet din klage, hvor du ikke fremvirkede særlig seriøs omkring situationen. Du valgte derimod at spawne diverse tekst-skilte, og grinte lidt af hvad der foregik.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har selv trollet både i case og op til dit slay, så at du bliver slayet i fængslet er ikke jordens undergang. Du kunne jo bare have forsat dit spil fremfor at spilde tid på at lave en ligegyldig klage. Mener du helt seriøst at en staff abuser, så lad vær med at kalde case på det og lav en staffklage i stedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.