Suk Macok Skrevet Juli 1, 2023 Del Skrevet Juli 1, 2023 Jeg synes Hotelbestyreren skal fjernes da jeg ikke kan se hvorfor der skal et job til det. Det bliver alligevel aldrig brugt. Kan ikke forstå hvorfor jobs som buschauffør bliver fjernet men ikke hotelbestyrer? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
2 Rot Besvaret Juli 31, 2023 Del Besvaret Juli 31, 2023 21 timer siden, MrMikkel skrev: Ejendomsmægler kunne være cool Kommer 2029!! 🔥 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 MrMikkel Besvaret Juli 30, 2023 Del Besvaret Juli 30, 2023 På 4/7/2023 den 3:04 PM , Zenoxxi skrev: Bus- og taxi chauffør jobbet blev fjernet, fordi at det blev erstattet af Uber appen, udover det var det meget sjældent at folk rent faktisk brugte bussen til andet end at smadre ind i folk og flygte fra politiet. Uber bliver jo også brugt meget begrænset, da alle jo selv har biler de kan køre i. Det er korrekt, at Hotelbestyrer heller ikke bliver brugt, dog skader det jo ikke noget at jobbet er der Hvis du har et forslag til, hvad vi eventuelt kunne erstatte jobbet med, vil vi godt kigge på det. Ejendomsmægler kunne være cool Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Zenoxxi Besvaret Juli 4, 2023 Del Besvaret Juli 4, 2023 Bus- og taxi chauffør jobbet blev fjernet, fordi at det blev erstattet af Uber appen, udover det var det meget sjældent at folk rent faktisk brugte bussen til andet end at smadre ind i folk og flygte fra politiet. Uber bliver jo også brugt meget begrænset, da alle jo selv har biler de kan køre i. Det er korrekt, at Hotelbestyrer heller ikke bliver brugt, dog skader det jo ikke noget at jobbet er der Hvis du har et forslag til, hvad vi eventuelt kunne erstatte jobbet med, vil vi godt kigge på det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Suk Macok Besvaret Juli 4, 2023 Forfatter Del Besvaret Juli 4, 2023 Har ikke rigtigt et job der kan erstatte det men synes bare det er dumt når det gamle hotel er blevet fjernet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lizzy Besvaret Juli 30, 2023 Del Besvaret Juli 30, 2023 skraldemand job Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Suk Macok
Jeg synes Hotelbestyreren skal fjernes da jeg ikke kan se hvorfor der skal et job til det.
Det bliver alligevel aldrig brugt.
Kan ikke forstå hvorfor jobs som buschauffør bliver fjernet men ikke hotelbestyrer?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts