Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Aske


Felix.
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Felixx
Staff ingame navn: Aske
Dit SteamID: STEAM_0:1:102614847
Staff SteamID: STEAM_0:0:217629637

Tidspunkt for hændelse: 13:14
Forklar situationen: Kører rundt i byen og hygger med noget 2 hjul men så for jeg carban (Fartbegrænsning) af Aske i 30 minutter Han tog ikke fat i mig eller noget men gav det bare uden en konkret forklaring. Har intet gjort, ingen kørt ned, intet nos på tagene. Blot nossede rundt så jeg kunne komme op på 2 hjul. Synes ikke at Aske redegøre nok får hvorfor jeg skulle få mit carban, og vælger heller ikke at komme med en ordentlig forklaring. Jeg mener ikke det noget Aske skulle gøre noget ved, men at det skulle være politiet. Askes forklaring: Aske: Du ligger og nosser ind i alt og bruger din bil helt dumt.
Bevis: Ghostscene 13:00 - 13:14 ca hvor jeg fik lov til at køre rundt

------------------------------

Redigeret af Felix.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af BareMaxxog ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Det burde være tydeligt nok, hvorfor du får fartbegrænsning i den situation.
Du har nosset ind i bygninger, biler, skilte og du ræsede også henover over græsset mellem spawn og Danske bank.
Jeg mener at med din kørsel som også tydeligt kan ses i ghostscenen, at din straf på 30 minutter er fint retfærdigt gjort.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så vidt jeg ved var der ingen som callede staff på det, og er det ikke et rp scenarie som politiet burde tage sig af? At du ikke engang uddyber hvorfor, eller tager fat i mig for at fortælle du giver carban forstår jeg ikke. Og så vidt jeg ved er 15 minutter det "normale" at give i straf hvis bare man kører folk ned, at jeg så for 30 min for det du påstår er dårlig vurderet af dig i min optik. + Hvilke regler brudte jeg som du vurderede til 30 minutters fartbegrænsing.

Link til kommentar
Del på andre sites

Helloooooo,
Jeg har set ghost scenen for situationen igennem. Jeg kan ikke se noget problem i Felixx's kørsel overhovedet.
Det der foregår er så mildt at der intet grundlag for carban, hverken fartbegrænsning eller almindeligt, er. 
Jeg kunne bedre have forstået det, hvis du var fløjet rundt i luften inde i byen, ligesom man kan med cyklen og Kia'en. 

Vi beklager din oplevelse, og tager en snak med Aske om dette.
Har du mere du vil tilføje til klagen, så kan du kontakte mig i en PM her på forum.

Tak for din klage. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.