Hop til indhold
Stavox
  • 1

Bekymringer om våbenbalancen i spillet: En opfordring til at genoverveje gamle våben​💔​


Suk Macok
 Del

Spørgsmål

Hej alle,

Jeg vil gerne dele mine tanker om våbnene i spillet. Jeg har bemærket, at de nye våben fokuserer meget på attachments, hvilket kan være frustrerende, da det kan tage væk fra selve skydeoplevelsen.

Jeg synes, det er uheldigt, at man skal bruge så meget tid på at justere attachments, før man kan være effektiv og dræbe fjender hurtigt og nemt.

Jeg føler, at hvis man spiller uden attachments, så er man næsten hjælpeløs og står over for en udfordring, der næsten er umulig at overvinde. Det kan føles uretfærdigt og tager væk fra spændingen ved spillet.

Personligt savner jeg de gamle våben som M14 og KSG. Jeg følte, at de var mere balancerede og tilbød en bedre oplevelse i forhold til at opnå dræb hurtigt og effektivt.

Jeg vil opfordre spiludviklerne til at overveje en genindførelse af de gamle våben eller tage feedback fra spillerne i betragtning for at forbedre spiloplevelsen for alle.

Tak for jeres tid, og lad os håbe på en mere tilfredsstillende spiloplevelse i fremtiden.

Redigeret af Kunichiwa Bing Chilling
Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.