Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage MarcusDK


TeNtE
 Del

Recommended Posts

Skrevet på vegne af Raul Fonti
 

Dit ingame navn: Raul Fonti
Staff ingame navn: MarcusDK
Dit SteamID: STEAM_0:1:201869224
Staff SteamID: STEAM_0:0:213092752
Tidspunkt for hændelse: 08:44 (08/05/2023)
Forklar situationen: Vi er igang med og lave weed da vi caller case pga TenTe var afk med danske bank så vi kunne få den istedet. MarcusDK kommer så hen til Biolzi og siger han har slettet danske bank og at Sandfeld fik den. Efter MarcusDK har været inde i TenTe's mtl base og endda kigget på TenTe's props på weedslideren og forklaret det så vælger han og tage over til danske bank og slette alle TenTe's props selvom der kun var 4 props i danske bank. Vi vælger så og forklare det til MarcusDK hvor han så siger noget omkring der ikke så meget og gøre og at man bare kan lade vær med og stå afk med en base. Jeg finder det besynderligt at MarcusDK vælger og slette alle TenTe's props da han ved at han har base i mtl. Jeg finder det også besynderligt at ugen ligefør var han med i No1 og Darkside og No1 skulle formodentlig være i gangkrig ligenu.
 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXiog BareMaxx

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Tente 

Har ikke være med i NO1 i lang tid pga. jeg ikke var aktiv nok men jeg slettede alle hans props pga. han sidder afk på serveren i over 131 min og har de steder som der er mest reft om. Jeg så de weed sliders der var oppe men så ikke hvem der ejede dem da jeg tænkte det var en af jeres dupes. Jeg giver ikke fordele til nogle gangs bare fordi at jeg fjerne hans ting i gården og danske bank som han ikke bruger.

Vh MarcusDK

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.