Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Kartofler


TN AnDreas
 Del

Recommended Posts

.Skriver det på vegne af Raul Fonti.
Dit ingame navn:Raul Fonti
Staff ingame navn: Kartofler
Dit SteamID: STEAM_0:1:201869224
Staff SteamID: STEAM_0:1:196765904
 
 
Tidspunkt for hændelse: 22:30
Forklar situationen: Jeg kommer kørende med fuld fart og begynder og drifte i et sving da jeg har driftet når jeg ikke og reagere på at der var en admin case mit på vejen og når derfor ikke og bremse. Så jeg kommer til og køre 2 personer ned hvor Kartofler vælger og fjerne min bil og give mig farbegrænsnings carban.
fba28edda8c56dfcb647c5177f0c075c.png.ea386637427e4eacbc434394f613c160.png
Redigeret af TN AnDreas
Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa. 
Når du kommer kørende rundt om hjørnet med bilen, ligner det umiddelbart en ret bevidst handling. Derfor tænkte jeg kun det var fair, at jeg gav dig et carban. Nogle af de andre staffs og jeg, har derudover også haft fat i dig ret meget på det seneste angående reglbrud og dårlig kørsel. I denne forbindelse antog jeg, at dette var ingen undtagelse.
 

Mvh Kartofler 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Raul Fonti,
Ud fra din video tænker jeg umiddelbart at du skal være glad for at du fik fartbegrænsnings carban og ikke normalt carban.
Du har i situationen massere af tid til at se dem og bremse, men du vælger at pløje dem ned i stedet for. At du "ikke" ser dem, må være fordi du ikke kigger på din skærm.

Kartofler har i denne situation absolut handlet som han skal.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.