Hop til indhold
Stavox

[Solved] deagler driller


mikkelsmolf
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: kraftige karsten
Spillerens in-game navn: Deagle master
Dit SteamID: STEAM_0:0:64758374
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:158268564
Tidspunkt for hændelse: 00:35 tirsdag 28 feb.
Hvilke regler er blevet brudt: Prop block
Hvad skete der: Mig og en anden spiller ville op og hygge på taget, men deagle begyndte da at smide os i admin bure (serveren var enige om at der ikke var noget RP
Men deagle tog det next level og begyndte at lave adminbure og smide folk i dem med skærme hvor der stod abe på, dog ikke synligt i videoen nede stående.
Beviser:https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/XliUbOjkUkx_S/d1337RKldHVL?invite=cr-MSxHZncsMTU4NTc3MDIyLA
Redigeret af mikkelsmolf
manglede en ordentlig beskrivelse af episoden
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey. 
Jeg har snakket med Deagle Mester. Han påstår det har været en fejl, at det er sket den ene gang mod dig. Det gør det selvfølgelig ikke acceptabelt. Han forklarede dog også, at de andre, som han skulle have propblocked med buret, var med på det. 
Ydermere kan jeg se på ghostscenen (og dit klip), at du selv står og propclimber, stunstick abuser med din ven og har brudt samtlige regler inden for få minutter. Derfor virker det til (også på det du selv skriver), at I få spillere som var inde, var med på at der blev hygget lidt. Deagle er dog indforstået med, at han en anden gang ikke skal rende og propblocke, fordi det er lidt sent på aftenen - medmindre han er sikker på, at andre spillere på serveren samt dem som det går ud over, er med på det. Dermed har Deagle fået en advarsel omkring det, og sker det igen, falder der også en straf for det. 

Har du spørgsmål eller noget du vil tilføje, er du velkommen til at kontakte mig ingame eller på Discord. 
Tak for din banrequest.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.