Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Bananna


Sebab
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Sebab

Staff ingame navn: Bananna

Dit SteamID: STEAM_0:0:208330494

Staff SteamID: STEAM_0:0:189044768

Forklar situationen: Migos og Svampe Palle er lidt efter hinanden. Svampe Palle vælger at benytte racistisk udtalelse om Migos. Han kalder ham "Perker". Migos vælger at svare igen, ved at kommentere på Svampe Palles vægt. Der bliver derefter called staff, hvor Banan tager casen. Svampe Palle kalder igen Migos en perker under casen, hvor Banan ingen reaktion har på dette. Migos pointere for Banan, at der bliver benyttet racistisk udtalelse, som er et brud på reglerne på Stavox. Migos vælger at agerer selv, nu hvor staff ikke kan tage stilling. Dette er en gentagende faktor med Banan i denne episode.

Efterfølgende sidder vi i support, hvor banan siger han ikke vidste at perker og "n-ordet" var racistisk. Dette viser tydeligt, at Banan ikke er kompetent til at udfylde en staff rolle. Jeg har vedhæftet et clip, hvor Banan endda nævner, at han kun synes "Perker" er racistisk, ud fra hvordan det bliver benyttet. Banan fortæller derefter at han er i tvivl, om hvorvidt n-ordet er racistisk, men at han menes at have lært om dette da han var 14. Alle der benytter Stavox har hørt disse ord blive brugt, samt at det ikke toleres på serveren. Banan er ikke en ny spiller, så dette kan umuligt være en ny information for ham. Skal vi fremadrettet forvente, at staff ikke kender racistiske udtryk og bare generelt sprogbrug som benyttes online i forum? Der er forståelse for at Banan er en ny moderator, men at han direkte er inkompetent i sin rolle mener jeg ikke skal accepteres.

Bevis:
https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/UD8O7dWhJzHUM/d1337RWcwNVq?invite=cr-MSwyWXosMzg5OTg4NCw
https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/UDjfnIrqPFY2F/d1337EzZhYKu?invite=cr-MSxjb3csMzg5OTg4NCw

Redigeret af Sebab
Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor ligge en klage på noget vi allerede har løst 1 gang i support, hvor jeg var der? Jeg spurgte om alle var okay, og der var ingen der sagde imod. Absolut ingen grund til at lave en klage på PRÆCIS det samme som vi allerede har snakket om 1 gang.

Redigeret af BareMaxx
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er fuldt ud indforstået med dette. Jeg vil dog pointere at det ikke er i orden at have staffs ansatte, som ikke er indforstået med hvordan man snakker og behandler andre mennesker. Jeg ville gerne bruge denne klage til at fremvise clips, som jeg ikke var sikkert på var gemt i givende stund. Jeg forstår ikke, hvorfor der ingen konsekvens er for Banan i denne situation?

Der er regler imod at lyve for staffs, når man er i case. Hvorfor er det i orden, at Banan lyver for os spillere, men også dig som HOS. Han siger direkte, at han ikke er indforstået med racistisk slang af nogen art. Vi har dog fundet ud af, at han før har givet jail til andre spillere som har brugt n-ordet på Stavox?

Link til kommentar
Del på andre sites

vil sige jeg er enig med Sebab i denne situation, da han i klippet siger han ikke er sikker på at n ordet er racistisk, men efterfølgende kan jeg tydelig huske at han har givet mig en straf for det. Så kan ikke forstå at han lige pludseligt ikke ved at det er noget racistisk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej med jer.

 

Jeg var blevet lidt træt i hoved efter at have en diskussion kørende med Migos, samt var jeg syg.

 

Jeg er skam klar over N ordet er racistisk(hvilket ligeså kan ses på straffen jeg har haft givet.), jeg tror over det at jeg var blevet så træt at jeg ikke selv har forstået hvad jeg sagde, man kan ligeså hører at jeg falder over min egen tunge i klippet.
 

jeg beklager for min misforståelse

Link til kommentar
Del på andre sites

Som tidligere skrevet så giver det ingen mening at klage over noget vi allerede havde løst 1 gang.

Jeg kan også huske at Bananna faktisk startede ud med at sige at han vidste at N-ordet var racistisk, men at han ikke vidste at P-ordet var det.

At Bananna siger det modsatte lige efter, hvor jeg sad muted, er uheldigt, men så kunne man have hørt efter noget før.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.