Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Lolly


Mr.And
 Del

Recommended Posts

Grunden til jeg skriver en staffklage mod Lolly er endlig meget simpel drengen tager sin egen case hvor han sidder og tror han er noget og svare flabet igen. Dette er også grunden til mange spillere stopper med at spille på serveren e.fks. Stoppede jeg selv og holdte et halv års pause ca. Pga dårlig staff arbejde osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Mr.And skrev:

Grunden til jeg skriver en staffklage mod Lolly er endlig meget simpel drengen tager sin egen case hvor han sidder og tror han er noget og svare flabet igen. Dette er også grunden til mange spillere stopper med at spille på serveren e.fks. Stoppede jeg selv og holdte et halv års pause ca. Pga dårlig staff arbejde osv.

Hej Mr And

Det er tilladt for staffs at tage deres egne cases.

Jeg syntes ikke selv at jeg har været flabt overfor dig, det kan godt være at jeg har været lidt hurtig på den og derfor svaret hurtigt, men det har været fordi at der har været andre cases i stackeren som jeg skulle tage.
Det er selvfølgelig min fejl at jeg lod det påvirke mig og det vil jeg arbejde på frem over 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.