Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage imod banana


Josefkh123
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Josef stallin 
Staff ingame navn: banana 
Dit SteamID:STEAM_0:1:116501990 
Staff SteamID: STEAM_0:0:189044768

Grunden at jeg skrive denne klage er fordi jeg mener at banana har fejlbedømt et scenarie hvor mig og min ven Felix står ude foran industri og ser det raid politiet er i gang med vi vælger så at træde lidt tilbage og en anden betjent ved navn Raffer vælger at taze Felix for noget han havde gjort førhen, men så ser jeg en person jeg er ikke sikker på om det var hans base der var blev raidet men han vælger pluslig at skyde uden at jeg har sigtet våben eller noget på ham, men efter jeg dør vælger jeg at call på det fordi jeg mener det er rdm og Banana tager så casen og siger jeg har sigitet et våben imod og derfor havde han ret til at dræbe mig, jeg siger at jeg er enig med banans beslutning fordi jeg havde regnet med at en staff vil tjekke ghostescene nøje igennem men der tog jeg fejl, jeg valgte selv at klippe det der skete tidiligere og ser så at jeg ikke havde noget våben fremme og blev derfor dræbt uden grund, jeg vælger så at call staff igen og der tager lolly den og siger at han ikke kan gøre noget ved og vælger så at sige at jeg skal lave en staffklage på forum 

 

Redigeret af Josefkh123
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Josef stallin, Da jeg tog din case, gav du lidt information, bl.a. at du gik ind i basen under et ny startet politi raid på deres base og derefter var blevet skudt, på videoen lagde jeg desværre ikke mærke til at du var ude af personen syn, da jeg her senere kikkede den igennem, kunne jeg godt se at du ikke var inden for han Point of view, da der er meget at tænke over og ligge mærke til har jeg desværre misset denne vigtige detalje.

Jeg beklager meget for ulejligheden og klart noget jeg tænker mere over i fremtiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.