Hop til indhold
Stavox

[Solved] Driver license!


Kaninoz

Recommended Posts

Heeeeey!

 

Jeg tænkte på om der kunne komme et slags driver license, eller noget i den stil.

Jeg synes nemlig ideen er meget god, men kan ikke helt forstille mig hvordan det skulle fungere. 

Men håber at dette her er noget i kan tænke over, og få på serveren.

 

Fortsæt godaften. :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænkte at hvis de skulle ind, skulle de stå over ens hoved ligesom våben License.

Hvordan man så skulle få den, har jeg ikke helt konfronteret med mig selv endnu. 

Det skal selvfølgelig ikke være at man bare kan købe den, jeg tænker helt klart at man skal igennem en form for test eller noget. 

Det virker bare lidt mærkeligt at "købe" et kørekort - Men det relatere jo også til et andet job. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutes ago, CasperDK - Stavox.com said:

Jeg tænkte at hvis de skulle ind, skulle de stå over ens hoved ligesom våben License.

Hvordan man så skulle få den, har jeg ikke helt konfronteret med mig selv endnu. 

Det skal selvfølgelig ikke være at man bare kan købe den, jeg tænker helt klart at man skal igennem en form for test eller noget. 

Det virker bare lidt mærkeligt at "købe" et kørekort - Men det relatere jo også til et andet job. 

 

Det var lige præcis det jeg tænkte på, altså det med en test, men kan ikke helt forstille mig hvordan det skulle fungere.

Men, det med at købe synes jeg også kunne være godt, men så alligevel ikke.

Jeg synes nemlig at det heller ikke skal være så nemt at få sådan et driver license altså så man ikke bare lige kan tage et license fra sig, også lave et nyt igen efter 2 minutter.

Hvis jeg skulle vælge, så ville jeg sige at man kunne tage en driver test, men så skulle det også koste 2000, eller noget i den stil. 

Synes også at man skulle give klips til det driver license, altså så man fik 3 klips også ville man miste det, og ikke kunne få det i et stykke tid, altså sit kørekort.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes, at det lyder som en fornuftig ide - altså kun hvis det kan fungere på en ordentlig måde!

 

Det kunne f.eks. gøres lidt ligesom når man prøvekører en bil ved bilforhandleren.

Man får en standard bil til rådighed og skal derefter køre et x-antal kilometer uden at køre ind i folk. Selvfølgelig vil der være nogle spillere, der vil syntes, at det er sjovt at køre ind i dem, der prøver at tage et kørekort og derved spolere det. Det vil også være svært for en admin at bevise om der bevidst var blevet kørt ind i skolevognen eller ej. Hvilket i det lange løb vil gøre en masse admin-cases lange og indviklet. 

 

Men lad os da lege videre med ide'en.

Man kunne e.v.t bruge en hvid Toyota og så få lavet en bestemt texture til den, hvor at man ligesom med bilforhandleren går hen til en NPC, og betaler 2000Kr. for en køretime og 5000Kr. for en kørerprøve. Hvor man så frit kan vælge hvor mange køretimer man har lyst til at betale for. Syntes bestemt at det skal være en NPC, da det ville blive et kaos hvis der ikke er nogen kørelærer på.

 

M.v.h

Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, Houston said:

Jeg syntes, at det lyder som en fornuftig ide - altså kun hvis det kan fungere på en ordentlig måde!

 

Det kunne f.eks. gøres lidt ligesom når man prøvekører en bil ved bilforhandleren.

Man får en standard bil til rådighed og skal derefter køre et x-antal kilometer uden at køre ind i folk. Selvfølgelig vil der være nogle spillere, der vil syntes, at det er sjovt at køre ind i dem, der prøver at tage et kørekort og derved spolere det. Det vil også være svært for en admin at bevise om der bevidst var blevet kørt ind i skolevognen eller ej. Hvilket i det lange løb vil gøre en masse admin-cases lange og indviklet. 

 

Men lad os da lege videre med ide'en.

Man kunne e.v.t bruge en hvid Toyota og så få lavet en bestemt texture til den, hvor at man ligesom med bilforhandleren går hen til en NPC, og betaler 2000Kr. for en køretime og 5000Kr. for en kørerprøve. Hvor man så frit kan vælge hvor mange køretimer man har lyst til at betale for. Syntes bestemt at det skal være en NPC, da det ville blive et kaos hvis der ikke er nogen kørelærer på.

 

M.v.h

Houston

Jeg synes ikke at det skulle koste så meget, men bare de der 2000-3000, da ikke alle har så mange penge og bare lige vil give penge for sin køreprøve osv.

Men, det med at folk vil køre ind i den, der har jeg så en løsning.

De skal da bare gøre det samme, når man test driver en bil, der kan man nemlig ikke køre ind i den, og man kan heller ikke køre folk ned med den.

Det ville nemlig være meget godt til driver license, men ja. :) 

Ellers er jeg skam enig med dig i alt det andet. 

Link til kommentar
Del på andre sites

44 minutes ago, Kaninoz said:

Jeg synes ikke at det skulle koste så meget, men bare de der 2000-3000, da ikke alle har så mange penge og bare lige vil give penge for sin køreprøve osv.

Men, det med at folk vil køre ind i den, der har jeg så en løsning.

De skal da bare gøre det samme, når man test driver en bil, der kan man nemlig ikke køre ind i den, og man kan heller ikke køre folk ned med den.

Det ville nemlig være meget godt til driver license, men ja. :) 

Ellers er jeg skam enig med dig i alt det andet. 

Syntes at den skal være dyr måske 8-12.5k, fordi ellers ville folk jo stadig være ligeglade om deres kørekort blev fjernet :/ De ville bare bruge 2 min på at skaffe pengene til et nyt.

 

Men god ide

+rep

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Alex said:

Syntes at den skal være dyr måske 8-12.5k, fordi ellers ville folk jo stadig være ligeglade om deres kørekort blev fjernet :/ De ville bare bruge 2 min på at skaffe pengene til et nyt.

 

Men god ide

+rep

Helt enig - hvis den koster for lidt er det en smule overflødigt, da min istedet bare kunne give en bøde istedet for at inddrage kørekortet.

 

Men det er en rigtig god ide - især med Kaninozs forslag.

 

M.v.h

Houston

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.