Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Pølsefar24


Pølsefar24
 Del

Recommended Posts

Yo

Pølsefar, du er en meget rar og sjov person når man først lærer dig og kende. 
Men du har en meget hård attitude overfor spillere som du ikke er venner med og er tit på kant med reglerne. Jeg syntes ikke at det er noget som en staff skal være/have. 
 

Jeg skriver det som min mening, og jeg har intet imod dig som person, jeg syntes bare ikke du skal være staff i denne omgang. Prøv og arbejd med nogle af de ting jeg har sagt og søg næste gang 🙂


Det betyder at det er et -rep fra mig af, den her gang!

 

Tag det som konstruktiv kritik, ikke hate ❤️

 

- Lolly

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Lolly skrev:

Yo

Pølsefar, du er en meget rar og sjov person når man først lærer dig og kende. 
Men du har en meget hård attitude overfor spillere som du ikke er venner med og er tit på kant med reglerne. Jeg syntes ikke at det er noget som en staff skal være/have. 
 

Jeg skriver det som min mening, og jeg har intet imod dig som person, jeg syntes bare ikke du skal være staff i denne omgang. Prøv og arbejd med nogle af de ting jeg har sagt og søg næste gang 🙂


Det betyder at det er et -rep fra mig af, den her gang!

 

Tag det som konstruktiv kritik, ikke hate ❤️

 

- Lolly

 

Rimelig enig med denne besked.

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Lolly skrev:

Yo

Pølsefar, du er en meget rar og sjov person når man først lærer dig og kende. 
Men du har en meget hård attitude overfor spillere som du ikke er venner med og er tit på kant med reglerne. Jeg syntes ikke at det er noget som en staff skal være/have. 
 

Jeg skriver det som min mening, og jeg har intet imod dig som person, jeg syntes bare ikke du skal være staff i denne omgang. Prøv og arbejd med nogle af de ting jeg har sagt og søg næste gang 🙂


Det betyder at det er et -rep fra mig af, den her gang!

 

Tag det som konstruktiv kritik, ikke hate ❤️

 

- Lolly

Jeg kunne godt være enig med dig med jeg arbejder på det men det self din mening:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Tjulle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.