Mathh1as Skrevet December 16, 2022 Del Skrevet December 16, 2022 Hej, jeg har i noget tid prøvet at lære E2 men det går lidt langsomt. Er der nogen der har en god tutorial, det vil jeg sætte stor pris på 🙂 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 Kagen Besvaret December 16, 2022 Del Besvaret December 16, 2022 https://www.youtube.com/watch?v=yiF52QAu3B4&list=PLLAN7OC4G99QCxrnMzONk3VWz37tB5D94 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
1 MRBennetsen✔ Besvaret December 18, 2022 Del Besvaret December 18, 2022 (rettet) Spider Pig lavede engang en video, syntes den er udmærket, og så får du et produkt ud af det. Langt bedre end blot at se hvad tingene kan - det er noget andet at kunne samle tingene sammen, så de har en funktion. 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=NxdZGMzKqQM Redigeret December 18, 2022 af MRBennetsen✔ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Flixx Besvaret December 16, 2022 Del Besvaret December 16, 2022 Start ud med noget nemt at lave, og så kan du bygge videre på det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Smlfn Besvaret December 17, 2022 Del Besvaret December 17, 2022 Kommer lidt an på, hvad din tidligere scripting/programmeringserfaring er. Hvis du har tidligere erfaring i imperativ eller objektorienteret programmering, så kan du nøjes med at læse dokumentationen på wiremods hjemmeside, læse Stavox' E2 dokumentation samt finde funktioner under "E2Helper" inde på Expression2 toolet 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mathh1as Besvaret December 17, 2022 Forfatter Del Besvaret December 17, 2022 9 timer siden, Smlfn skrev: Kommer lidt an på, hvad din tidligere scripting/programmeringserfaring er. Hvis du har tidligere erfaring i imperativ eller objektorienteret programmering, så kan du nøjes med at læse dokumentationen på wiremods hjemmeside, læse Stavox' E2 dokumentation samt finde funktioner under "E2Helper" inde på Expression2 toolet Jeg er ret ny til det 1 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mathh1as
Hej, jeg har i noget tid prøvet at lære E2 men det går lidt langsomt. Er der nogen der har en god tutorial, det vil jeg sætte stor pris på 🙂
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts