Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage landmanden


Po_
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Po
Staff ingame navn: @landmanden
Dit SteamID:STEAM_0:1:215645584
Staff SteamID:STEAM_0:0:67537875
Forklar situationen:

Så jeg er betjent på stavox. Jeg var igang med en eftersættelse på hondo; under denne eftersættelse påkørte en borger mit køretøj imens jeg var delvist over i hans vejbane i det sekundt jeg kunne se ham (han var inde fra min renderdistance), begyndte jeg at bremse jeg for bremset ned til 20 km/t før han rammer mig så jeg prøvet mit for der ikke skal forkommen skade på ham eller hans køretøj. Under casen starter landmanden med at carban mig for jeg har forklaret min side af sagen efterfølgende har han en super dårlig attitude og har slet ikke lyst til at lytte til mig eller min forklaring

 

ifølge relgerne må jeg gerne bort se færdsels lovgivningen som betjent:

https://gyazo.com/3613e7d838afb338e1d2da7f64b74a82

 

samt han skulle have holdt ind til siden med det samme som han så mig

 


Bevis:

 

har ikke bevis eftersom casen startet 20 min efter det var sket 

Redigeret af Po_
Link til kommentar
Del på andre sites

hej po

som man kan se på videoen https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/LcVcKezcP0B25/d13376b4Dve1?invite=cr-MSx4bDUsNDI1MjUxNjcs køre du i hans vejbane og som der står i færdselsloven er du stadig skal udvise forsigtighed overfor andre. jeg vil ikke mene at du var forsigtig i dette tilfælde, og er grunden til at du fik carban. 

 

§ 13. Kun køretøjer der er afmærket til udrykning må køre udrykningskørsel (Politi, læge, PET og vagtværn). De skal under udrykningen stadig udvise forsigtighed overfor andre bilister og gående, men må gerne afvige fra normale færdselsregler; (fartgrænse, overhaling på ubrudt linje) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Forsøgte af min fulde kræft at stoppe køretøjet i det sekundet jeg så ham som også fremgår på gohst scenen så det er nok tætter på et færdselsuheld end noget anden men uanset om det var cdm eller ej tænker jeg stadigvæk ikke det retfærdiggøre din dårlig attitude igennem den efterfølgende case 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du var ikke interesseret i at høre min side af forklaring, du kom ikke med nogle inputs som skulle gøre det nemmere for mig at forstå dine overvejelser samt hele din mentalitet til den her case føltes som om du bare gerne gad at lukke den dette er evident ud fra du bare lukket casen imens jeg stod og snakket til dig jeg ved ikke helt hvordan du kan være i tvivle lul

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Når du kører i modsatte side af vejen, i så lang tid og med så høj fart, er det da din egen skyld at du får carban. Du har stadig et ansvar, når du kører i din bil, betjent eller ej.

Vi kan jo ikke rigtig vurdere, hvordan Landmanden har opført sig i casen, da vi ikke selv har haft mulighed for at se/høre det, så det kan vi ikke gøre yderligere ved.

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.