Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage BIG (Nummer 2)


Mathh1as
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn:
Mathhias

Staff ingame navn:
BIG

Dit SteamID:
STEAM_0:0:64425790

Staff SteamID:
STEAM_0:0:223723950

Forklar situationen:
Jeg er i jail, og skyder med min pistol i jorden, BIG kommer så over til mig og siger jeg skal stoppe, jeg siger hold mund, og så bliver jeg kickede for at skyde i jail. Jeg var 14 sekunder for at komme ud

Han nocliper også i rp, og staff abuser ret meget, som er set i tidliger klager
Bevis:
https://streamable.com/8iu6c7

Redigeret af jh-virum
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej mathhias du skød i jail igennem hele din jail. jeg bad dig om at stoppe hvor du beder mig om at holde min kæft jeg vælger så at kicke dig grundet du fortsætter.
 Udover dette går jeg ikke i noclip det kan du også se på klippet jeg hopper bare rundt 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, BIG skrev:

Hej mathhias du skød i jail igennem hele din jail. jeg bad dig om at stoppe hvor du beder mig om at holde min kæft jeg vælger så at kicke dig grundet du fortsætter.
 Udover dette går jeg ikke i noclip det kan du også se på klippet jeg hopper bare rundt 🙂

Du går i noclip, og jeg har lov til at skyde i jail.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som BIG skriver, så skal man ikke stå og skyde i jail, slet ikke når man bliver bedt om at stoppe af en staff.

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal se på din video, ud over BIG der hopper rundt uden at bruge noclip?


Big har ikke gjort noget forkert. Jeg lukker klagen her.
Har du mere du vil tilføje til klagen, kan du skrive en PM til mig på forum.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.