Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Landmanden


Abdi Nord
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Abdi Nord
Staff ingame navn: Landmanden
Dit SteamIDSTEAM_0:1:34962950
Staff SteamID STEAM_0:0:67537875

Forklar situationen: Jeg kommer ved en "fejl" til at køre i en stjålet bil, og bliver derfor stoppet af landmanden. Han giver mig så en bøde på 15000 (lidt vild bøde imo. men w/e), jeg hopper så ind i min vens bil og han begynder at køre, idet vi kører betaler jeg bøden. Landmanden stopper vores bil og smider mig i fængsel, selvom jeg gentagende gange siger til ham at jeg har betalt bøden. Dette er et brud på regel nr. 19.33, "Det er ikke tilladt både at give en bøde og arrestere en spiller."
Jeg caller så admin hvor landmanden skynder sig at tage casen, lidt spøjst at han tager casen som han selv er en del af, men w/e igen. Jeg beder så om en anden admin da han jo selvfølgelig ikke selv kan se fejlen (han vidste åbenbart hellere ikke at jeg havde betalt bøden). Landmanden benægter dog at han har gjort noget forkert og går igen.
Jeg caller så igen for at få fat på en anden admin, hvor smlfn tager den. Idet smlfn tager casen flyver landmanden igennem mappen for at blande sig igen. Smlfn tager fat i HS (headstaff), som mener at det landmanden gjorde var okay, selvom han bryder en regel som står skrevet sort på hvidt???

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er korrekt, at vi i HoS, har sagt at han godt må arrestere dig.

I det du vælger at hoppe ind i bilen og forsøger at køre væk, før at du har betalt bøden, betegnes det som at flygte.

Du skal jo selvfølgelig betale bøden, inden du kører væk. Så er det ligegyldigt, om du betaler bøden efter, at du er blevet stoppet igen.

 

Staffs må desuden gerne tage cases, som de selv er involveret i.

Redigeret af ZeNoxXi
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.