Hop til indhold
Stavox

[Solved] BareMaxx


Jones69
 Del

Recommended Posts

------------------------------

Dit ingame navn: Ild Abe
Staff ingame navn: BareMaxx
Dit SteamID: STEAM_0:1:192997762
Staff SteamID: STEAM_0:1:39487210
Forklar situationen: Jeg kommer kørende op ad en bakke hvor der så lige pludselig står en midt på vejen ved siden af en lægebil jeg rammer så personen og hopper ud for at hjælpe ham op da det var en fejl. Maxx vælger så og give mig cb da han regner med jeg kan nå reagere på knap 1 sek. 

Bevis: har ik klip men det er der hvor jeg fik cb idag 

------------------------------

Redigeret af Jones69
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Jones69/Ild Abe.

Jeg vedhæfter lige et klip her af ghostscenen, hvor man tydeligt kan se at du CDM'er, hvilket er grundlaget for dit carban:

https://youtu.be/m4TxulPbQZc

 

I videoen kan man se min lægebil holder på tværs af vejen med blink på, denne vælger du bare og brage igennem, som resulterer i at du kører Mondrup ned.

 

Eftersom du kører i en AMG ONE, så ved jeg at, hvis du trykker på space, så stopper du op, som om du kører ind i en mur. Derfor havde du massere af tid til at stoppe i den her situation.

Redigeret af BareMaxx
Link til kommentar
Del på andre sites

Ved ik om du har misset alt i den der ghost scene men du kan tydeligt se at jeg kommer med 181 km/t da jeg kommer over bakken og da jeg får øje på jer har jeg været ved at bremse som også kan ses da den loader den anden fart jeg har som er på 138 km/t hvor jeg så til sidst rammer jer med 76 km/t så jeg har jo været i gang med at bremse da jeg så jer. du skal jo også tænke over man måske lige skal nå at reagere på at der lige pludselig holder noget midt på vejen hvor jeg knap havde 2 sekunder til at komme i hold 

Link til kommentar
Del på andre sites

Alle havde lige præcis ikke fået cb i den situation det kun fordi du har noget imod mig 

Du/staff havde jo ikke ligefrem fået en straf der i havde nok bare tænkt pyt skidt og kørt videre

Samtidig kyler du alt fakta jeg har givet dig væk og er fast besluttet på at bare fordi ens bil kan bremse godt betyder det man kan nå at stoppe der du skal jo også tænke over mappet er blevet mørkt og man derfor kan se mindre 

Jeg kommer jo også i hold lige efter jeg har ramt ham og hjælper ham op det jo ik ligefrem fordi du gør dit arbejde som læge 

Du går direkte ind i ghostscenen og gider ikke engang tp og forklare hvad jeg har gjort galt 

Redigeret af Jones69
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Jones69 skrev:

1. Alle havde lige præcis ikke fået cb i den situation det kun fordi du har noget imod mig 

2. Du/staff havde jo ikke ligefrem fået en straf der i havde nok bare tænkt pyt skidt og kørt videre

3. Samtidig kyler du alt fakta jeg har givet dig væk og er fast besluttet på at bare fordi ens bil kan bremse godt betyder det man kan nå at stoppe der du skal jo også tænke over mappet er blevet mørkt og man derfor kan se mindre 

4.Jeg kommer jo også i hold lige efter jeg har ramt ham og hjælper ham op det jo ik ligefrem fordi du gør dit arbejde som læge 

5. Du går direkte ind i ghostscenen og gider ikke engang tp og forklare hvad jeg har gjort galt 

Jeg har lige delt det du har skrevet op i punkter:

1: Som skrevet før vil alle have fået en straf, jeg vidste ikke engang hvem du var før efter jeg gav dig carban.

2: Nej, vi staffs giver ikke hinanden straffe da det vil se dumt ud, så det er helt korrekt at vi vil kunne køre videre, efter vi har givet spilleren dens ting tilbage.

3: Ens bil har rigtig meget at gøre med om man kan nå at stoppe eller ej. Du nævner selv hvordan forholdende for din kørsel var, nemlig "mørk" og man ikke kan se så meget, derfor må du kompensere for din manglende udsyn, ved at køre langsommere så du kan nå at stoppe.

4: Jeg havde som læge lige revivet ham, om jeg reviver ham som læge eller staff kan komme ud på et.

5: Du valgte og køre væk da jeg begyndte ghost, du sagde endda noget lign "Hvis du giver mig en straf for det der så...", så ja, jeg teleportede ikke. Du kunne have blevet holdende.

Link til kommentar
Del på andre sites

37 minutter siden, BareMaxx skrev:

Jeg har lige delt det du har skrevet op i punkter:

1: Som skrevet før vil alle have fået en straf, jeg vidste ikke engang hvem du var før efter jeg gav dig carban.

2: Nej, vi staffs giver ikke hinanden straffe da det vil se dumt ud, så det er helt korrekt at vi vil kunne køre videre, efter vi har givet spilleren dens ting tilbage.

3: Ens bil har rigtig meget at gøre med om man kan nå at stoppe eller ej. Du nævner selv hvordan forholdende for din kørsel var, nemlig "mørk" og man ikke kan se så meget, derfor må du kompensere for din manglende udsyn, ved at køre langsommere så du kan nå at stoppe.

4: Jeg havde som læge lige revivet ham, om jeg reviver ham som læge eller staff kan komme ud på et.

5: Du valgte og køre væk da jeg begyndte ghost, du sagde endda noget lign "Hvis du giver mig en straf for det der så...", så ja, jeg teleportede ikke. Du kunne have blevet holdende.

Som om du ik vidste hvem jeg var før du gav mig carban du stod legit og kiggede på mig du snakkede også til mig så jeg ved ik lige hvad du snakker om 

Jeg er næsten 100 på jeg hjalp ham op så jeg ved ik lige hvad du fabler om  

Ja det sygt hvis du giver mig carban for det der er der ikke er nogen inde på den serveren der som kunne have gjort noget i den situation 

Hvad nytter det og blive holdende? jeg har jo gjort hvad jeg kunne for at hjælpe 

Dit arbejde går jo ligesom ud på at forklare hvad folk gør galt så hvis du ikke kan det så ved jeg sku ik hvordan du er kommet så højt op i rank

Det kan godt være det ser dumt ud men i staffs slipper sku afsted med for meget 

Redigeret af Jones69
Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa,

 

Når du er føreren af en bil, er det dig der har ansvaret for at køre ordenligt, uden at skade eller dræbe folk.

Det vil sige, at du skal køre efter de forhold der er, for at undgå at køre nogen ned.

Har du f.eks. har en bil, som kan være svær at styre, vil du stadig have ansvaret, hvis du rammer nogle, selvom det i realiteten ikke helt er din skyld.

 

I dette scenarie var der ifm. Halloween mørkt og svært at se langt + at du kommer fra en bakke, hvor du kører 150+ km/t. Det kan sagtens være, at du ikke kunne nå at stoppe, men så må du jo bare køre lidt langsommere, så du rent faktisk har en chance for at stoppe, når der pludselig holder noget foran dig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.