Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Kaj K


Lolly
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Lolly
Staff ingame navn: Kaj K
Dit SteamID: STEAM_0:1:244727434
Staff SteamID: STEAM_0:1:168240082
Forklar situationen: Jeg står og lockpicker mig ud af masten ved Uptown, jeg spotter så 2 betjente i en civil Golf GTI, de kører op af bakken til villaerne, men da de spotter mig lockpicke mig ud, bremser de, bakker tilbage så de kan komme rundt om hegnet, og tager så deres blink på, her ved jeg at de er efter mig og vil arrestere mig, så jeg begynder selvfølgelig og skyde på dem, da jeg dræbt en og skyder på en anden tp'er Kaj til mig, hvor jeg siger han skal vente fordi jeg er igang med et scenarie, jeg for så skudt den sidste og jeg begynder admin casen med Kaj som ender ud i han giver mig et jail for RDM.

Under hele casen er Kaj ikke særlig imødekommende, han har en ret hård tone og afbryder mig op til flere gange.

Bevis: Ghost scenen fra tidspunktet: 18:45 ish

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lolly jeg har nu sammen med min coach Hondo gennemgået ghost scenen og kan kan her se, at jeg har overset nogle få ting, som havde en rolle i, hvordan situationen her udspillede sig.

Jeg undskylder meget for de ting, jeg har 

verset her. Jeg vil nu tage en snak med ZeNoxXi om en konklusion på dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.