Hop til indhold
Stavox

[Solved] politi regel


Alex

Recommended Posts

1 hour ago, Alex said:

En ny regel til politi, med at når folk skyder dem kan de ikke bare løbe i mod dem og arrestere dem, det er meget urealistisk :/ Og også lidt failrp, fordi hvis man står og skyder efter politi, ville de jo ikke bare arrestere en med en arrest stick, og noget andet noget er lidt bedre regel med taser, fordi næsten altid taser politiet en uden man får en chance for at sige noget.

Skal personen så bare løbe væk og blive skudt? Hvis han løber midt ude på gaden, kan man jo ligeså godt gå efter arrest istedet for at gå væk og dø...

Jeg taser tit folk for at våbenchecke dem, så se står stille, og jeg ikke risikere at de trækker våben - Jeg taser også tit folk hvis de bliver ved med at gå rundt i cirkler og løber rundt som en vanvid.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, DetBareMads said:

Altså når du siger det på den måde, så tænker jeg også det er FailRP at skyde politiet, da det overhoved ikke er realistisk...

Mener bare det er lidt meh, at løbe efter en der skyder dig med en arrest stick.

 

23 minutes ago, CasperDK - Stavox.com said:

Skal personen så bare løbe væk og blive skudt? Hvis han løber midt ude på gaden, kan man jo ligeså godt gå efter arrest istedet for at gå væk og dø...

Jeg taser tit folk for at våbenchecke dem, så se står stille, og jeg ikke risikere at de trækker våben - Jeg taser også tit folk hvis de bliver ved med at gå rundt i cirkler og løber rundt som en vanvid.

Nej, politiet har jo rifler, osv til at beskytte sig selv hvis nødvendigt, mener bare ikke man skulle arreste mens man bliiver skudt på.

Og så til tase, ja, det forstår jeg godt, men altså, måske burte folk kunne blive holdt ind til siden, uden altid at blive tased, tror det er en af grundene til at mange vælger bare at køre væk, fordi, man bliver jo alligevel tased uden at have noget at sige.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Alex said:

Mener bare det er lidt meh, at løbe efter en der skyder dig med en arrest stick.

 

Nej, politiet har jo rifler, osv til at beskytte sig selv hvis nødvendigt, mener bare ikke man skulle arreste mens man bliiver skudt på.

Og så til tase, ja, det forstår jeg godt, men altså, måske burte folk kunne blive holdt ind til siden, uden altid at blive tased, tror det er en af grundene til at mange vælger bare at køre væk, fordi, man bliver jo alligevel tased uden at have noget at sige.

Men en af grundene til at vi taser er jo fordi vi alt for mange gange har oplevet af blive skudt. Og når der er flere med i bilen er der jo doppelt så høj risiko.

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutes ago, CasperDK - Stavox.com said:

Men en af grundene til at vi taser er jo fordi vi alt for mange gange har oplevet af blive skudt. Og når der er flere med i bilen er der jo doppelt så høj risiko.

Forstår godt, men politiet har jo også mindsket tid på at tage våben ud, og det tager ikke nogen tid at tage taser ud hvis nu nådvendigt, og mener også mest det med bare at tase dem så hvis de trækker et våben har politi stadig masser af chance for at taze/skyde dem

Link til kommentar
Del på andre sites

Til @Alex

 

Hvis sådan en regel skulle gælde. Så skal den også gælde alle sammen. Og det vil aldrig kunne lade sig gøre. 

 

Det ender bare med. At vi admins kommer til at holde styr på meget mere. Og det her, ender bare i kaos. 

 

Synes ikke den er gennemtænkt. 

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

On 4/9/2016 at 23:20, EDDY said:

Til @Alex

 

Hvis sådan en regel skulle gælde. Så skal den også gælde alle sammen. Og det vil aldrig kunne lade sig gøre. 

 

Det ender bare med. At vi admins kommer til at holde styr på meget mere. Og det her, ender bare i kaos. 

 

Synes ikke den er gennemtænkt. 

 

- EDDY

Enig, vil du flytte forslaget ? Tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.