Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - ChristianKK


Du ve det

Recommended Posts

Ingame navn: ChristianKK
SteamID:STEAM_0:0:82348468
IRL Navn: Christian

Alder: 12 snart 13
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin på en anden server før jeg. Men der blev jeg fyert som jeg ikke forstod fordi det var føste gang jeg var admin på en garry`s mod server. Og fik ikke admin reglerne at vide derfor blev jeg ragit ked af det fordi jeg elsker at tage cases det var ragit sjovt.
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg elsker at tage cases hvis mange ander elsker at løbe i rp når de er admin/mod men jeg ville elske at tage cases og har fået lidt mere styr på mig selv og bliver ikke så hidsid mere også er jeg hurtig på taster turet og jeg er urtig til at tage en case og ville ikke lave sjov med folk så de bliver ked af det jeg elsker personligt selv server og har gradt mange gange men når jeg græder skal det ikke gå ud over ander spiller derfor ville jeg tage casen færdi og så ville jeg logge måske derefter så det ikke går ud over andre. Jeg har også prøvet det før og der var jeg faktis ragit god og elsker at sige hej til folk så hvis de siger dette når jeg er admin (Hej din dejlig dreng Christian) så kan jeg finde på at fx. sige dette (Jo tak du er da også maget sumk i dag xD) og så ved jeg de er glade og ville spille på server elsker at se cases og elsker at tage cases men elsker ikke være i en case. Er for det ofte ærlig med det jeg siger i en case og så ville jeg tage straffen og få det der nu kommer fx. Jail, ban. der jeg var admin elskede jeg at spille på servern og syntes i vær fald jeg var god til jobbet der var en ejer på 21 mener jeg og en på 12 det var ham på 12 der bandede mig og forstod det ikke så kalder jeg på ham han kommer i mens jeg er i gang med at snakke siger han nå det er fint eller noget i den stil og går og så tænker jeg selv føglig at det ikke var fair derfor skulle jeg snakke med owner alsår ham på 21 ca men det blev aldrig til noget så valget jeg at ansøg til mod. Jeg ved godt jeg er rat ung men det gør jo ikke noget ved om jeg er god til mod jobbet fordi hvis jeg er hurtig til at tage cases så er det jo lige meget hvor gammel. Jeg kommer også til at være mere aktiv på hjemme siden og så ville jeg gøre mig umage for at hjælpe andre med deres propmeler  hvis de så ville havde hjælp så hvis de skive til mig ville jeg da hjælpe. Men jeg ville også gerne være med til at gøre servern sjover for alle andre personer så de ikke bliver træt af at spille på servern derfor ville jeg være mod på servern også syntes jeg også bare at servern er mega god derfor ville jeg gerne hjælpe med at gøre den 100 gange beder og sidde og tale med de andre mods/admins/andet

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har fx en mappe så jeg ikke glemmer det. Her kommer de jeg har !bring, !jail,
 !jailtp, !goto,!return,!return,!spectate, !xban og hvis jeg ikke kender dem så finder jeg de i !menu så ja jeg kender dem meget godt og hvis jeg blive mod/admin og ikke kender admin reglerne så godt, tror jeg sagtens jeg kan få dem sendt af en af de andre mod og så siger jeg selv tak og at så noget kender også mange ander end dem i den mappe og jeg kender til dem godt syntes jeg selv og så er jeg glad for at kunne hjælpe andre det elsker jeg helt vidlt fordi så føgler man sig lidt for en helt og så kan man også rede anders dag. Og det bedste ved mig er nok jeg er sensyg ærlig hvis ikke tror mig så er det fordi jeg ikke kan holde ud at andre skal græde pga mig jeg bruge alt min fri tid på at spille gmod (Næsten) derfor ville jeg prøve noget nyt og state på en af dem server jeg nok spiller mest på og elsker at spille gmod det har jeg nok gjort i ca et år nu og har ikke fortrudt det jeg ville også være med til at gøre så servern bliver super sjov at spille på og så har jeg også prøvet at være mod før sjov jeg har skavet og det er lige fram pisse sjovt.  Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg kan snakke dansk flydende og skive dansk flydende men jeg bruger også min mic etc. Til ts, skype, ingame, og ander spil og jeg skiver tit med andre og jeg snakker godt til ander spiller og syntes også man skal tale ondligt til ander personer på serveren og i virkligheden og på ts og skype og andre spil og syntes også jeg har en god humor. Fx har jeg hørt den der sang på ts med Magnus det er virklig sjov jeg elsker at have ingamg venner og venner sjov fx er admins mods på server derfor ville jeg bruge nok det medste af min fri tid på at abjede med de ander mods og sidde på hjemme siden og sikve eller se anderes angsøgninger elsker også den måde ander admins/mods abjeder sammen og så ville jeg også være med til det alsår måske er jeg en lille gut på 12 men årene går og går måske kommer jeg til at abjede på servern ind til jeg er 14 måske hvem ved og så snakker jeg godt til andre admins  i forhold til ander spiller på servern. Det der gør mig unik er jeg er så skide ærlig nogle gange er det et proplem at jeg er så ærlig nogle gange er det godt også siger jeg det bare som det er uden at lyve over for nogen og elsker den måde aller er aktive på hjemme siden og så kender jeg også de fleste admins ragite godt og snakker rat til dem og de fleste spiller snakker pænt til en hvis man selv snakker pænt til dem. På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på vær dag både Mandag Når jeg får fri til klokken ca 20:00 eller mere
Tirsdag Når jeg får fri til klokken ca 20:00 eller mere
Onsdag Når jeg får fri til klokken ca 20:00 eller mere
Torsdag Når jeg får fri til klokken ca 20:00 eller mere
Fredag Når jeg får fri til klokken ca 20:00 eller mere
Lørdag Når jeg får fri til klokken ca 22:00 eller mere
Søndag Når jeg får fri til klokken ca 21:00 eller mere  hvis der er dage hvor jeg ikke er på er jeg nok i sommer hus eller andet hvor jeg ikke har net elsker at bruge alt min fri tid på servern. Og elsker at spille med andre spiller alsår online hvis jeg skulle vælge om jeg gad at spille på server eller jeg gad at spille csgo så ikke lige nu jeg spiller garry¨s mod hjemmen hvornår gør du ikke det øhh måske i morgen eller noget. Jeg ville blive super glad hvis jeg blev admin/mod hvis du gider at vide hvilken server jeg var admin på så bare skive til mig enden ingame salsår /pm ChristianKK hvilken server var du admin på.  Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Ja jeg har ADHD det gør ikke noget ved mig i min personlighed. Også har jeg også læst den nede under og der med ved jeg jeg gerne må være uden får staff of durty. Og har læst reglerne så godt jeg nu kunne og kender dem godt. Jeg ved godt at mange mennesker tror at ADHD gør en mere dårlig og sensyg slet ikke jeg er det stick mod satte jeg kan nemt blive ked af det og godt være meget ked af det jeg har også en hund der hedder Buster jeg hedder selv Christian jeg går på en skole der hedder Østermarken bor i en lille by i danmark jeg kan tåle lidt sjov jeg har spillet gmod i næste 750 timer men næsten halv delen er dark rp er god til rp og det ville også være en sød men ikke for sød admin nå men vi ses :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.