Hop til indhold
Stavox

[Solved] StaffKlage - LAST WARNING


Mathh1as
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Mathhias
Staff ingame navn: LAST WARNING
Dit SteamID: STEAM_0:0:64425790
Staff SteamID: STEAM_0:1:6224595
Forklar situationen: En person kommer hen til mig og truer mig på livet, han siger "jeg dræber dig", og at han vil stikke mig ned. Derefter prøver jeg at skyde efter ham men jeg kun ikke skyde i gennem glasset, 15/30 sekunder efter, løber jeg ud for at finde ham og dræber ham. Derefter caller han case og last warning siger der går for lang tid, men jeg dræbte ham legit 30 sekunder efter han truet mig. Så fik jeg 300 sekunders jail
Bevis: har ikke noget

Redigeret af Mathhias.
Link til kommentar
Del på andre sites

17 timer siden, LAST WARNING skrev:

Hey Mathhias 

Jeg ser på ghost scenen, efter du prøver at skyde ham fortsætter du med at bygge og dermed viser du ikke interesse for hævn

Jeg vendte mig om for at place 1 prop eller noget, der gik ikke mere ind 15 sekunder før jeg var færdig

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, LAST WARNING skrev:

Hej igen 

Men du fortsætter jo med at bygge, så viser du jo ikke interesse for hævn 

 

Som sagt skul jeg bare lige hurtig placere noget, det tog ikke mere ind 15 sekunder. 15 sekunder gør ikke en forskel i det.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 08/10/2022 den 8:13 PM , LAST WARNING skrev:

Hej igen

Du åbner jo ikke døren efter du prøver og skyde ham du forsætter med at bygge og dermed viser du ikke interesse for hævn.

hvis du havde åbnet døren for at skyde ham gå du jo efter hævn men det gør du ikke 

Jo jeg gør det lige efter, jeg vil ikke sige at 15 sekunder gør en forskel. Det stadigvæk lige efter

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa.

Jeg har diskuteret situationen med ZeNoxXi, hvor vi kom frem til konklusionen om at LAST WARNING har ageret korrekt i situationen.

Ved at du går i gang med at bygge, selvom det "kun" tager 15 sekunder, indikerer det for de andre spillere, at du ikke vil tage hævn. Derudover så er 15 sekunder, faktisk rimelig lang tid.

Tak for din klage, har du mere og tilføje så kan du skrive til enten ZeNoxXi eller jeg i en pm.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.