Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage: Po


Farid NOrd
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Farid Nord
Staff ingame navn: Po
Dit SteamID: STEAM_0:0:93775432
Staff SteamID: STEAM_0:1:215645584
Forklar situationen: 

Jeg ville gerne eje danske bank. Jeg ser at der er raid beskyttelse men på ingen måde foregår byggeri. Jeg skriver til dør-ejeren: sisse. Jeg vil gerne henvise til det ene billede jeg har belagt, som viser at sisse blot holder døren for Po (Som ellers er en højt rangeret staff?). Jeg skriver derefter til Po, for af en eller anden årsag skal det gennem ham, men han vælger blot at sætte en prop i danske bank, hvorefter der foregår salg at døre mellem sisse og Po. Jeg bliver her tvivlsom, da jeg ved man ikke må eje bygninger, for at holde dem til sine venner. Jeg vil gerne anse dette som en klage direkte imod Po, men også den mentalitet der er blandt de meget gang-relateret staffs. Jeg forsøger og få styr på situationen, ved at skrive til en anden staff, som ikke ønsker at gøre noget som helst, da Po er højere rang i staff hierarkiet end ham. Hvordan skal jeg som spiller føle mig tryg, når der bliver åbenlyst brudt regler, men staff er for bange til at gøre noget? Har man flere rettigheder efter ens navnefarve? 

 

 

** UNDSKYLDER FOR DÅRLIGE BILLEDER, MEN SPILLET CRASHET HVIS MAN GÅR I VINDUEMODE.**


Bevis: er vedhæftet i bedste fald, jeg har ikke kunne optage episoden, men går ud fra dette er godt nok.

POKLAGE.png

POKLAGE2.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Farid, Jeg var i case så havde ikke mulighed for at sætte den base op som vi skulle bruge. Efter jeg kom ud af casen løb jeg over og satte base op samt købte dørene fra sisse så jeg vil modtage pengene fra bankboksen. Jeg tænker godt du viste jeg var i case eftersom du kunne se i chatten der jeg ban'et en.... 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så fremadrettet kan jeg godt lave "vigtigere" ting, imens jeg får mine venner til at holde de baser, som jeg tænker at bruge, når jeg er færdig med de ting jeg mener er vigtigere? Jeg forsøger bare at sikre mig, for reglerne er MEGET MEGET MEGET utydelige. 

 

Vi satte et forsøg i gang, for at teste om dette er noget som foregår i tankegangen blandt rangeret. Vi oplevede dog at vi ikke havde noget at sige, og dørene blev solgt med det samme imod vores vilje? Også selvom vi selv mente, at vi gjorde noget der var vigtigere, end lige at sætte en base op.

 

Så er det vel en fejl fra min side, at jeg ikke bare vælger at call admin direkte, så jeg er sikret at få basen ligemeget hvad. Jeg forsøger at dyrke Rpen ved at skrive, om jeg ville kunne få en base, som IKKE ER I BRUG. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er helt korrekt at man ikke skal holde bygninger for hinanden. Dette ser jeg dog først er et problem, hvis der går længere tid.

Jeg har set ghost-scenen igennem og kan se at Po har været i en admin case i ca. 7-8 minutter, hvilket er rimelig lang tid.

Fra du joiner serveren til Po sætter base op, går der 2 minutter. Her kunne du vise mere tålmodighed eftersom 2 minutter ikke er ret lang tid, og Po sådan set bare gjorde hans arbejde for at gøre serveren bedre. Dette er der absolut intet galt i.

At Abdi Nord og dig så efter jeg har skrevet på Discord at man skal bruge bygningen aktivt vælger og bryde den samme regel selv, for at teste vores staffs af. Man kan simpelthen ikke tillade sig og lave en klage over en staff bryder en regel (Hvilket i dette tilfælde var ok da Po var i case og ikke havde andre muligheder), og man så vælger og bryde selv samme regel efter, og så blive sur over det.

Jeg lukker klagen på baggrund af dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.